Blir ikke gjort mye med bilen for tiden.. Var jo en liten tur på treffet i porsgrunn. (bilde)
treff.JPG (271.54 kiB) Vist 379 ganger
Og vasket den i går, da den var full av fluer etter turen tilbake. Tok ingen bilder av bilen da.
PLanlegger å få nytt kamera i hus. Det blir vel bursdagsgave til dama, som jeg og kan få litt nytte av
Så får jeg tatt litt bedre bilder av bilen.
Har jo drevet oppussing av det nye huset jeg har flyttet til. Det tar mye tid og penger. Er sikker på at jeg har lagt prisen av en mr2 i oppussing avhuset de siste to månedene.
Men er hvertfall grisefornøyd med å ha stor garasje og å ha fått et eget hobbyrom til verktøy, bildeler og bilpleie. (samt et eget hjemmekino rom

)
Den gode nyheten med huset er at det snart er ferdig oppusset, så det blir det tid og penger til bilen igjen.
Har planer om å få sparklet igjen hullene i fangeren nå, men har forsatt til gode å finne en god lakkerer, som klarer å treffe fargen på bilen og gjøre en god lakkjobb.
Vil gjerne ha litt soild lakk på frontfangeren. Med andre ord duger ikke sølevannet av vannbasert lakk man må kjøpe idag. Noen som vet om lakkerer i drammensområdet som fortsatt kan bruke oljebasert, og som gjør en god jobb? Evt annen god SOLID lakk?
Når dte gjelder bruksbil har jeg nok snart funnet ut hva jeg skal ha. Det står fortsatt mellom et par tre forskjellige biler, men har egentlig droppet tanken om stasjonsvogn, og heller funnet ut at det er viktigere med en sportslig bil. Det som gjenstår å finne ut av nå er om bruksbilen skal være praktisk og god bruksbil (les: bruke lite suppe og ha brukbar plass) eller om den bare skal være morsom

Kommer litt ann på salget av det gamle huset jeg bodde i også.
Vil ikke avsløre hva jeg kjøper før bilen står i garasjen

Uansett blir bilen enten sportslig bil eller sportsbil (les da superbil)

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.