Aktuatorer direkte på kassen må være metoden å bruke det på.
Søkte på MMT, men fant lite teknisk dokumentasjon på det. Lete litt mer...
Jeg tror at hele "pakken" med sensorer, elektronikk, motor og kabling skal havne på 7000,- ferdig produsert. Men montering i tillegg.
Jeg har en C50 kasse til overs, skal teste på den.
Når det gjelder aktuatorer kan man benytte strømbegrensere på de for å lage en snill gearing. Du har spenningen så du har hastigheten på giringa, men en svak strøm gjør at aktuatorene blir svake i Nm.
Tenkte man kunne ha en "vrider" ala Ferrari: Racing/Sports/Normal. Her kan man justere tid individuellt og strøm endres så man får hardere giring.
Ved normal drift kan man sette giringa til 3-4 tideler sånn at neste gir går pent for seg.
I tillegg tenkte jeg på systemet der hvor man "glemmer" å ta bilen ut av feks 3. eller 5. gir mot et lyskryss og elektronikken etter 1 sekunds stillstand av bilen, automatisk setter bilen i 1. gir direkte.
Når man utvikler ting selv, kan man gjøre det sånn som kundene (inkl. meg) vil ha det.

67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2