Skal vi se, har ikke vært noe flink til å oppdatere nå den siste uka, selv om det er nå som jeg begynner å få fart på sakene
Bilen ble lakkert mandag forrige uke, hentet på tirsdag, montert ferdig det meste på fredag og så var det ut for en heftig 7 mil lang prøvetur med prøveskilt.
Jeg og pappa byttet på å kjøre da det ikke er lov å øvelseskjøre med prøveskilt. På søndag kjøpte jeg en 2-din dvd/cd spiller til bilen av ukjent merke. Nå på mandag hadde jeg bursdag (18år

) og da bestilte jeg 2x rockford fosgate punch shallow elementer i ferdige kasser ifra chris her på forumet, fikk de dagen etter (i dag tirsdag) kom på 4295,- med oppkrav. Bestilte også Momo millenium evo ratt+rattnav fra usa, et sett med oem clear corners fra japan inkludert sideblinklys. Så idag (tirsdag) hadde jeg oppkjøring på lappen og bestod

i tilleg kjøpte jeg en brukt Rockford Fosgate Power Forsterker og 2x 1,5 farad kondensatorer av en kompis for 3500,-. Så nå på onsdag så skal jeg på eu godkjenning med bilen, så får jeg forhåpentligvis skilter på bilen ! og da er det rett opp til en kompis og koble ferdig anlegget.
Bilder kommer fort som snart, har de bare liggende på en annen pc for øyeblikket, også er jeg "litt" opptatt med å cruise rundt i golfen til mamma nå som jeg endelig har fått lappen og venter på skilt til den lille røde

-'91 Border MR2 GT-i 2.0 - sommer/go'bilen
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968