TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• flemming's border mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #362487  av inzane2012

tror ikke det skulle vere noe problem med den vinga jeg? er jo ikke noen skarpe kanter og sånt som fotgjengere kan skade seg på, fins jo værre vinger å sette på enn trd vinga ;)
 #362591  av trd2000gt

inzane2012 skrev:tror ikke det skulle vere noe problem med den vinga jeg? er jo ikke noen skarpe kanter og sånt som fotgjengere kan skade seg på, fins jo værre vinger å sette på enn trd vinga ;)
snakket tilfeldigvis med en fra bt som var innom bensinstasjonen der jeg jobber for en stund siden, så spurte jeg han litt om vinger etc. han nevnte det med skarpe kanter o.l men så visste jeg han bilde og han sa at det var helt på grensa. Derfor tenker jeg at "det er bedre å være føre var enn etter snar".
 #363173  av trd2000gt

Jess, da var mopeden solgt :D får 15500,- når jeg leverer den i morra. De pengene pluss lønna jeg får på torsdag har jeg ca 31.000 på konto som skal investeres godt i diverse godsaker til bilen :D må inrømme at de føles jævlig deilig :D
 #363187  av inzane2012

trd2000gt skrev:Jess, da var mopeden solgt :D får 15500,- når jeg leverer den i morra. De pengene pluss lønna jeg får på torsdag har jeg ca 31.000 på konto som skal investeres godt i diverse godsaker til bilen :D må inrømme at de føles jævlig deilig :D
NICE :) gjør seg god med sånne "bonuser" på kontoen ;)
 #363240  av trd2000gt

Lakkerte panser, motorlokk, bagasjelokk, bekplate og spoilerfester om mandagen, men fargen var helt annerledes en jeg forventa. Skulle være ferrari RØD, men endte opp med sånn rød/oransje. Det var ikke noe fint, også stod vi i garasje med dårlig kompressor, så vi fikk ikke lakken til å flyte ordentlig også var det både støv og silikon i lufta. I tilleg så fant vi ut at fattern har allergi for tynner eller noe, fordi han ble dritsjuk og lå rett ut igår, han hadde tydeligvis glemt at han ble sånn når han lakkerte søstra mi sin bil, men nå er det riktignok 13 år siden :p
Så vi er i gang og pusser ned alt det vi lakka ned til grunninga igjen for å bli kvitt silikona. Så skal vi sette den opp på et lakkverksted imorra og få de til å lakkere den i en annen farge og håper at det blir bra.
 #363250  av inzane2012

man lærer vist så lenge mann lever hører jeg folk sier, men noen gang ser det ikke ut til å stemme ;) hehe
 #363288  av trd2000gt

inzane2012 skrev:man lærer vist så lenge mann lever hører jeg folk sier, men noen gang ser det ikke ut til å stemme ;) hehe
hehe du sier noe :p
 #364023  av trd2000gt

TRD bilde en kamerat mekka etter ordre fra meg, må bare legge det ut for å skryte av han! Ble dritbra!
retarded motherfucker.png
retarded motherfucker.png (324.89 kiB) Vist 1339 ganger
 #364629  av trd2000gt

Skal vi se, har ikke vært noe flink til å oppdatere nå den siste uka, selv om det er nå som jeg begynner å få fart på sakene :D

Bilen ble lakkert mandag forrige uke, hentet på tirsdag, montert ferdig det meste på fredag og så var det ut for en heftig 7 mil lang prøvetur med prøveskilt.
Jeg og pappa byttet på å kjøre da det ikke er lov å øvelseskjøre med prøveskilt. På søndag kjøpte jeg en 2-din dvd/cd spiller til bilen av ukjent merke. Nå på mandag hadde jeg bursdag (18år :D) og da bestilte jeg 2x rockford fosgate punch shallow elementer i ferdige kasser ifra chris her på forumet, fikk de dagen etter (i dag tirsdag) kom på 4295,- med oppkrav. Bestilte også Momo millenium evo ratt+rattnav fra usa, et sett med oem clear corners fra japan inkludert sideblinklys. Så idag (tirsdag) hadde jeg oppkjøring på lappen og bestod :D i tilleg kjøpte jeg en brukt Rockford Fosgate Power Forsterker og 2x 1,5 farad kondensatorer av en kompis for 3500,-. Så nå på onsdag så skal jeg på eu godkjenning med bilen, så får jeg forhåpentligvis skilter på bilen ! og da er det rett opp til en kompis og koble ferdig anlegget.

Bilder kommer fort som snart, har de bare liggende på en annen pc for øyeblikket, også er jeg "litt" opptatt med å cruise rundt i golfen til mamma nå som jeg endelig har fått lappen og venter på skilt til den lille røde :D
 #364636  av inzane2012

2stk rockford subber ja :) DET kan jeg tenke meg kommer til å spille rimelig bra ja :D
rekna med du kommer til å kjøre rundt med ett stor smil mens du får ryggmassasje, hehe... bare husk på å bruk god tid på innspillinga ;)
 #364648  av trd2000gt

inzane2012 skrev:2stk rockford subber ja :) DET kan jeg tenke meg kommer til å spille rimelig bra ja :D
rekna med du kommer til å kjøre rundt med ett stor smil mens du får ryggmassasje, hehe... bare husk på å bruk god tid på innspillinga ;)
tror det ja! :D kommer til å la de gå seg inn ordentlig før jeg begynner å kjøre det hardt :)
Har ikke fått prøvd det enda fordi det er en instilling på spilleren som gjør at jeg ikke får bass, men hver gang jeg bytter modus på spilleren så smeller det til såppas at jeg og kompisen min hopper nesten tvers gjennom targaen! :)
 #366105  av inzane2012

hvordan er fremgangen her da?? :) noe nytt å meddele?? hehe

PS: var på gokart senteret i lidköping på fredag, der tror jeg du hadde likt deg, helt nytt anlegg med motorcross bane, traktorpulling bane, bilcross bane, full asfaltbane for RC-biler, samt ei grusbane for RC-biler under planlegging og ikke minst ei 1250m lang kart bane med tunell og det hele ;)
 #366121  av SanAndre

Fikk titta litt på denne bilen på lørdag, og kan bekrefte at det er litt av en strøken og flott mr2 han har fått seg her nå :D
 #366171  av trd2000gt

inzane2012 skrev:hvordan er fremgangen her da?? :) noe nytt å meddele?? hehe

PS: var på gokart senteret i lidköping på fredag, der tror jeg du hadde likt deg, helt nytt anlegg med motorcross bane, traktorpulling bane, bilcross bane, full asfaltbane for RC-biler, samt ei grusbane for RC-biler under planlegging og ikke minst ei 1250m lang kart bane med tunell og det hele ;)
har gjort masse har bare ikke fått rota meg til å poste bilder, skal legge ut litt senere idag :oops:
skal på visning i morra og forhåpentligvis få den igjennom med spoileren, kunne ikke vente med å sette den på :D

hørtes ut som en jævlig morsom bane! Må jeg sjekke ut engang !:)

takk til SanAndre nok en gang !:)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16