TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364400  av celicat23

Drafter skrev:Hvorfor ikke bare kjøpe Xbox360? Mye bedre online og grafikk synes nå jeg :D
Bare synd online koster penger, + at playstation 3 har ikke forandra seg en dritt siden PSP kom..
Like kjedelig meny og rotete på den..
Jeg har 2 xbox 360 nå: nye slim + gamle 20gb versjon. Greit med en PS3 også :) Og grafikken er akkurat den samme på begge konsoller, og PS3 har forandret seg akkurat like mye som 360'n med ps3 slim osv.

Men online så foretrekker jeg 360'n, helt klart. PS3'n er mer for asosial alene spilling uten å snakke med noen. Men nå er jeg dritt lei glitchene & camp'ene horeunger på live, så da passer en PS3 bra (igjen...) :lol:

Tenkte jeg skulle legge ut xbox'n for salg, men får ikke en dritt for den så må pønske ut noe faenskap og gjøre med den.
 #364403  av ArildM

Blææh, for et utvalg i kjærringer da gitt. Curse you Marius for å ha forbanna rett i at alle kjærringer er syke i hodet sitt på en eller annen måte :lol:
Variasjonene jeg har funnet så langt:
- Det lyser sinnsyk av enten bilde eller profiltekst
- Du ser ikke en person men 10 lag med sminke
- Bra profiltekst, mye bra jatta jatta, men oisann ser ut som et fugleskremsel woopdidooo
- Det lyser selvopptatthet på lang avstand
- Alt, men oops, neida singel eller lesbisk
- Hun er fotballfreak og siden er full av RBK logoer og dritt
- Profilteksten ser ut som den er skrevet av en 3Ã¥ring
- Bra kjerring, alt ser bra ut, men under bilder, dadaaaa ferdigpakke med 2-3unger (ikke faen heller altså!)

Listen går videre og videre, bah, gir opp jeg...
Jaja, kjenner jeg det gamet rett dukker det plutselig opp noe en dag alikavel
 #364411  av FireWalk

ArildM skrev:Blææh, for et utvalg i kjærringer da gitt. Curse you Marius for å ha forbanna rett i at alle kjærringer er syke i hodet sitt på en eller annen måte :lol:
Variasjonene jeg har funnet så langt:
- Det lyser sinnsyk av enten bilde eller profiltekst
- Du ser ikke en person men 10 lag med sminke
- Bra profiltekst, mye bra jatta jatta, men oisann ser ut som et fugleskremsel woopdidooo
- Det lyser selvopptatthet på lang avstand
- Alt, men oops, neida singel eller lesbisk
- Hun er fotballfreak og siden er full av RBK logoer og dritt
- Profilteksten ser ut som den er skrevet av en 3Ã¥ring
- Bra kjerring, alt ser bra ut, men under bilder, dadaaaa ferdigpakke med 2-3unger (ikke faen heller altså!)

Listen går videre og videre, bah, gir opp jeg...
Jaja, kjenner jeg det gamet rett dukker det plutselig opp noe en dag alikavel
Velkommen til den fantastiske tilværelsen UTEN kvinnfolk :D Så snart man slutter å lete etter dem og innser at man faktisk har det bedre uten så blir alt så mye bedre. Og av en eller annen merkelig grunn er det utrolig hvor mye mer atraktiv man tydeligvis blir blant damene når man viser absolutt NULL interesse.. :p
 #364413  av celicat23

Ute på dating sider Arild? :) Det beste, ALLER ALLER beste med de sidene er hvordan alle har så fantastisk mange interesser. Alle liker å reise, alle trener, alle lever ett spennende liv, alle leser, har masse favoritt mat/vin/programmer/etc etc. Men tar jeg en kjapp gjennomgang av alle jeg kjenner så reiser ikke alle, nesten ingen trener og de fleste klager over at livet er så forbanna kjedelig mye av tiden (for ingen av oss er rike).

Så da er det 2 muligheter: Nr.1 er at jeg & mine venner & bekjente er en unormal gjeng som på ingen måte representerer de single her i landet. Nr.2: DET ER SÅ FORBANNA MANGE SOM JUGER I PROFILEN SIN!

Jeg... tror det er nr.2. Og det gjør at jeg trekker en annen konklusjon: folk er forbanna dumme. For nett dating er GENIALT, hvis alle hadde vært ærlige. Hvor bra hadde det ikke vært å kunne gå inn, finne en person som er akkurat like skrudd & kjedelig som deg selv å så dratt på date? Hadde vært knall. Men i stedet så har alle disse usikre forpulte mongisene spedd på profilen med så mye dritt at det er umulig å vite sannheten. Så da må du ut og finne den, og bomme gang på gang.

Drømme dama mi er kjedelig, litt pc/konsoll spiller eller noen annen læx hobby (ikke noe fjellklatring, sykkling, og annet mas), har ikke mange venner, liker seg hjemme, gjerne ei som alle ser litt på som "grå mus", og som er leken&kåt. Det høres KNALL ut for min del: ei som sitter i sofa'n en lørdagskveld og sløver uten å mase om at det må skje en haug med ting og som elsker seg i senga.

Og hun finnes der ute. Jeg har truffet noen av dem. Problemet er at profilen hennes er full av "trener 5 ganger i uka, liker meg ute i skogen og elsker å reise til eksotiske steder!"

Folk må lære seg å drite i alle andre og heller være seg selv. Jeg får problemer allerede ved "fyll ut 5 interesser". FEM!!!? Galskap.
 #364416  av ArildM

Jess, sitter da på Nettby og surfer damer.... :roll:
Og AMEN for det Marius, du har så jævla rett. Har surfet 100 profiler i kveld, og ingen er egentlig noe interessante bare vissvass.
Drømme dama mi er kjedelig, litt pc/konsoll spiller eller noen annen læx hobby (ikke noe fjellklatring, sykkling, og annet mas), har ikke mange venner, liker seg hjemme, gjerne ei som alle ser litt på som "grå mus", og som er leken&kåt. Det høres KNALL ut for min del: ei som sitter i sofa'n en lørdagskveld og sløver uten å mase om at det må skje en haug med ting og som elsker seg i senga.
DobbeltAMEN, du beskriver drømmedama på en prikk! Helt perfekt!
 #364417  av hmsilset

Hehe, er på nettby jeg også,.klarer ikke å slteet profilen fordi det er så mange bilder jeg ikke orker å føre over derfra.var bra nettby helt til det ble for mange fjortisser..
 #364423  av ArildM

Sant det, men er da fremdeles en del damer på Nettby. Er egentlig ikke typen til å dra ut på byen og sjekke damer, så da blir ikke alternativene så mange.

Sant nok forresten FireWalk, men når en har hatt kjærring i 4 år som en snakker og har det bra med så blir det litt tomt uten noen også :|
Sikkert en vanesak, men jeg synes det er godt å ha ei grå mus rundt meg, som Marius så fint kaller det :)
 #364439  av FireWalk

er en evighet siden jeg var på nettby.. har stadig profil der, men er skjelden innom. Er vel stort sett bare fjortisser der uansett virker det som? :)

Her er en god gammel grovis:

Trailersjåføren tok opp en flott jente som haiket. Etter en stund spurte han hva hun het: - Juni, sa hun – .. interessant, svarte sjåfør’n, - æ heite Petter Nysnø. De kjørte en stund, før han sa med et skjevt flir: - Hadd itj det vorri fantastisk me 19 cm nysnø i juni?
 #364448  av ArildM

Jau, høvelig gressent utvalg i damer over 20 (minimumskrav :roll: ) :lol:
Fint med nysnø i juni :lol: :wink:
 #364521  av Sven

ArildM skrev:Sven: Kjenner du HÃ¥vard ja? Kul fyr, gikk fagskole sammen med han ei stund :) Har grunnlag for et par diskusjoner vi om det skulle dukke opp noe ja ;)
Var i militæret sammen. Håvard er rå :D
Også digger jeg trynet hans. Møtte han på Storåsfestivalen for et par år siden, jævlig hårete i trynet var han da :lol:
 #364528  av ArildM

Hehe sant det :wink: Kul fyr!

Steike for en episode av Top Gear :)
Sesong 15 har vært helt rå så langt!

Captain slow i 416 km/t, Cameron Diaz og Ayrton Senna tribute på en episode :shock: <3
 #364531  av inzane2012

faen så treigt TPB kan vere altså... prøver å laste ned Repo Man nå, har dobbelt så mange seed vs leech, men allikavel går det ikke fortere enn maks 160kbps...

og 160kB mot 1.6MB som er maksen min, så er det ikke akkurat mye å juble for...
  • 1
  • 581
  • 582
  • 583
  • 584
  • 585
  • 1172