lasse skrev:celicat23 skrev:Dagens helt:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10044064
I love you!!!!
BRAVO!!!
Er vel en grunn til at det er noe som heter gang OG sykkelvei? Plages mer enn ofte av syklister som absolutt må sykle 4-5 stk i bredden og ta opp hele jævla veien, helt umulig å komme forbi, skulle vært pålagt årsavgift og pålegg om å faktisk kunne holde fartsgrensen for de som absolutt MÅ sykle på veien, er ikke så kult å ligge bak en gjeng syklister på en morsom svingete vei med 80 sone i 30-35km/t...
Ingenting som irriterer meg mer enn å ligge bak den ene syklisten etter den andre på vei til og fra jobb når jeg allerede er sent ute fra før.. Spesielt når det er et gangfelt de kunne syklet på.
MEN... Akkurat den der syntes jeg var litt drøy da. En ting å irritere seg over det og vise det, en annen ting er å sette liv på spill pga det. Hender jo at folk ramler og slår seg så gale at de faktisk dør av det. Så dette kunne jo faktisk endt skikkelig ille..
Skulle ønske det ble tilrettelagt egne sykkelveier på relevante strekninger der folk sykler til og fra jobb om ikke annet. Men å håpe på noe slikt i et land som norge er som å tro på julenissen. :\ Her skal det bare tas, ikke gis.
Så jo også det var et forslag nå om å la folk som sykler til jobben få skrive av mer på skatten i form av reiseutgifter. Da blir det vel enda flere som sykler på veiene. og enda mer trafikk kork siden vi har så dårlige veier fra før..