jorniolsen skrev:de er er den originale kassen.
senter diffen er uendret men bak diffen er sveist.
anbefalest vist du liker a sladde litt.
hm.. syntes det så sånn ut når jeg så deg kjøre på gatebil..jeg sto et stykke unna, men når du la den opp i 90 graderen ved depo sletta så blokkerte du alle 4 hjulene og ikke bare bak som jeg hadde regnet med du gjorde hvis du dro brekket.
Men regner med at du da brukte brems og ikke brekk til og legge den opp..
Diffen min er sveiset også, litt slitsomt og kjøre med til daglig, men veldig fint hvis man skal sladde litt.
(PS: jeg var han som lånte kompressoren din til og fylle opp dekket på en orange 200sx drift bil på lørdag, hadde veldig dårlig tid så rakk ikke og pressentere meg

, og har en 700-800hk st165 bruksbil

)
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
