ArildM skrev:Niceja er mulig det![]()
I forbindelse med kjøring på Lånkebana eller bare tilfeldigvis til Stjørdal?

Fortune Favors The Brave
ArildM skrev:Niceja er mulig det![]()
I forbindelse med kjøring på Lånkebana eller bare tilfeldigvis til Stjørdal?
Scotty skrev:Merkelig. Fyller alltid på shell.. aldri skjedd med meg, eller hørt fra noen om at det ikke har blitt trukket.kan ikke si jeg har merket det, men jeg har derimot opplevd ett par ganger at det plutselig står flere tusen kr på kontoen min når jeg viste at det egentlig var tomt, klarte å ta ut litt av pengene og UTEN å bli trekt i minus når pengene forsvinner like mystisk som di kom dagen etterpå...
ArildM skrev:u telling me... problemet er at jeg ikke finner en tråd om akkurat mitt problem, bare mange andre problem som alle har til felles at di får feilmelding på den DLL fila, har prøvd å laste den ned å legge den inn i system32 mappa, men da får jeg bare opp en ny feilmelding når jeg prøver å kjøre innstall fila fra cden... så sente en SINT melding til sony support nå...Sånn er det når man kjører sportsbil vettu
inzane2012: Det er en DLL fil du mangler (som du kanskje skjønner), ser noen anbefaler å avinstallere Acer DataSecurity Management (og egentlig alle andre acer programmer). Men det er jo gitt at du bruker en Acer maskin da
FireWalk skrev:Da ble jeg oppringt av en av shell stasjonene i sentrum. Fylte bensin i går og brukte som jeg vanligvis gjør kort, så får jeg også 30 øre trumf bonus. Viser seg at det har skjedd en feil, og det jeg har fylt har ikke blitt trukket.... så må tilbake i dag å gjøre opp. Det samme skjedde på en annen shell stasjon for ca 2 måneder siden.Har skjedd meg også, og ble hengt ut inne på stasjonen når jeg skulle gjøre opp forran masse andre kunder.. derfor fyller jeg alltid på Esso..
Er det noen andre som har opplevd dette? er det unikt for shell stasjonene eller skjer dette over alt? har aldri opplevd dette før noe sted.. så syntes det er litt merkelig at det skjer 2 ganger på så kort tid.
Man setter inn kortet, taster inn koden og får beskjed om å velge pumpe. så kommer det opp: Du kan starte påfylling på pumpe 3 f.eks. Så fyller man, og kjører der ifra. Som IT-mann syntes jeg dette systemet virker litt for simpelt. Det burde om ikke annet kommet opp en advarsel, både visuelt og gjerne med en alarm også om at betaling ikke kunne trekkes og at man derfor må betale i butikken f.eks.![]()
Om man ikke har penger på kontoen så får man jo heller ikke fylt, og om man ikke setter inn noe kort så begynner jo ikke pumpa å gå heller på de kort automatene. Merkelig at dette skal skje..
Hadde jeg sett det ved en annen manns bil, hadde jeg stoppa vedkommende til eieren av den andre bilen hadde kommet.enig der! latterlig av folk som ikke ordner opp for seg, må være så ufattetlig irriterende å komme tilbake til ripet opp bil!! kjedelig firewalk, men du skal ver hive bilen under sprøyten om ikke så aaalt for lenge uansett