Ikke så mye som skjer..
Har foreløpig hatt bilen 110% feilfri siden 25. juli
Kjørt den til jobb hver dag! Ingen olje, vann eller vakuum lekasjer. Nå som turboen var overhalt så har jeg begynt å treffe original fuel cut i blant, ca 0.7 bar. Får se om jeg tar meg penger til å kjøpe 550 dyser, har lexus afm liggende.
Fikk forøvrig nettopp litt shopping trang.. kjøpte meg litt snax.
Bee*R Rev Limiter og Line-Lock.
Neste blir til å kjøpe radiator + doble 12" elvifter(inkl shroud).
Tok ellers et kjapt bilde på jobben. Bare litt rengjøring etc. Brukte slik "tornado" som går på trykkluft og fornyer skinnsetene noe som gjør at dem holder seg bedre, og ikke får særlig flere rynker, fungerte ypperlig. Har også byttet ut sidepanelene i dørene som var ødelagt pga høytalere var montert der, og kjøpt en Sony XAV-W1 2-din spiller, og til slutt ryddet endel ledninger og fått de originale høytalerne i døra til å fungere.

Har foreløpig hatt bilen 110% feilfri siden 25. juli

Fikk forøvrig nettopp litt shopping trang.. kjøpte meg litt snax.

Neste blir til å kjøpe radiator + doble 12" elvifter(inkl shroud).
Tok ellers et kjapt bilde på jobben. Bare litt rengjøring etc. Brukte slik "tornado" som går på trykkluft og fornyer skinnsetene noe som gjør at dem holder seg bedre, og ikke får særlig flere rynker, fungerte ypperlig. Har også byttet ut sidepanelene i dørene som var ødelagt pga høytalere var montert der, og kjøpt en Sony XAV-W1 2-din spiller, og til slutt ryddet endel ledninger og fått de originale høytalerne i døra til å fungere.