Mr_Storbrua skrev:Det med å treffe på fargen er egentlig ikke noe stort problem..
Er heller det om du er interessert i å betale 1200,- i timen pluss moms for at man skal stå å tone farger(er det vi tar på toyota arendal as)
Så til det med løsemiddelbasert lakk. Det er desverre ikke mulig å få kjøpt lenger.. Da det ikke er noen som har lov til å produsere det.
Så er du til slutt det med vannbasert lakk som er dårlig.. Det er jo bare pølsevev.. Den vannbaserte lakken ligger under klarlakken og er "bare en farge". Er det som blir lagt oppå som har noe å si, å der er det mye å velge i.. Kommer også an på hvordan det blir påført, å hvor mye som blir påført, hva slags tilsetninger som blir tilsatt..
Men du kan jo bruke lastebillakk.. Men vet ikke hvordan det er å finne fargen på bilen din der. Har ikke vært borti lastebillakk..
skal ikke være kverulant, men det med at løsemiddelbasert lakk (acryllakk) ikke er mulig å få tak i og ulovlig å produsere er ikke sant. Kjøpte lesonal acryllakk forrige måned når jeg skulle lakkere bilen min. Var ikke værre enn å bare si at jeg skulle ha acryllakk i stedet for vannbasert.
Men støtter deg på det med vannbasert lakk, blir vel så fint som løsemidelbasert.
-'91 Border MR2 GT-i 2.0 - sommer/go'bilen
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968