Da begynner det å nærme seg testing!
Toyota kunne ikke være behjelpelig med å skaffe til veie kontaktene jeg trenger og/eller innmaten. Dessverre. Jeg kom derimot over en side i statene som solgte de pluggene jeg trengte til ledningsnettet, så nå er det bestillt en stor eske med snadder fra
http://www.phoenixtuning.com. Jeg krysser fingre og tær for at de skal klare å sende dette så jeg har delene før fredag
Det ser ut til at det eneste som gjenstår nå da er å få satt girkassa tilbake på motoren (og alt det inneholder) for så å sette på ledningsnettet (når det blir ferdig) og så sette hele skiten inn i bilen igjen.
Ellers så ser jeg at den startern jeg har fått tak i ikke er 100% lik, så det er noe rør jeg må flytte på for å få plass, men dette er minor details i fohold til å få sammen ledningsnettet.
Fikk også hjelp av "assistent-mekanikern" i dag til å gå igjennom alle delene som ikke var brukt enda (de som var bestillt fra Toyota). Det ble avdekket en stor bunke med ekstra deler - så litt reservedeler har det jo blitt... Jeg sitter med en del deler til 3S motoren tror jeg, eller så har jeg fått deler som er beregnet på nyere modeller. Dette kommer jeg til å legge ut for salg etterhvert i alle fall.
Girkassa er klar for å settes på selve motoren 102.jpg (286.81 kiB) Vist 824 ganger