Du kan ikke sette inn en nyere revisjon å skru ned ladetrykket til 205hk, og så få det godkjent på den måten. Du må dokumentere motorens opphav, og at det faktisk er samme type motor som sitter i din.
Skal du bytte map, må du nesten ha et datasput, og det kan du hvertfall drite i å få godkjent, grunnet det er for lett å tukle med effekten etter den er godkjent.
Men klarer du å dokumentere at det er samme råkarroseri, bremser++ på rev2 og rev3, burde det la seg gå å få igjennom.
Enkleste her er vel å få en komplett utskrift av delelistene på en rev2 og en rev3, gule ut forskjellene, vise til biltilsynmannen, handle litt nye bremser og sette i gang.
Ofte er det lite peiling hos bt og avgasskrav det står på, siden SW20 aldri ble solgt ny i Norge, og da heller ikke fikk seg typegodkjenning.
Skal du bytte map, må du nesten ha et datasput, og det kan du hvertfall drite i å få godkjent, grunnet det er for lett å tukle med effekten etter den er godkjent.
Men klarer du å dokumentere at det er samme råkarroseri, bremser++ på rev2 og rev3, burde det la seg gå å få igjennom.
Enkleste her er vel å få en komplett utskrift av delelistene på en rev2 og en rev3, gule ut forskjellene, vise til biltilsynmannen, handle litt nye bremser og sette i gang.
Ofte er det lite peiling hos bt og avgasskrav det står på, siden SW20 aldri ble solgt ny i Norge, og da heller ikke fikk seg typegodkjenning.
"skal du frem i flokken, skal det stå 3S-GTE på blokken
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium