Alternativ nr 1: Eg tenkte og fere inn der siste timen på en fredag(når alle vil heim fra jobb), med org eksos og org vinge(ta med trd vinga og spør hva som er problemet med den)...og la motoren ver som den er, bare at eg skal justere ned ladetrykket så langt det går(0,2-0,3 bar, det vil si en effekt på sikker under org)...dersom eg har så lav effekt har eg egentlig ingenting å ver redd for, sku de da ville bremse bilen min så har jo eg alt på det rene(utenom uorg turbo og innsug ++)...?
Alternativ nr 2: eg parkerer bilen i verkstede mitt, tar utav motoren(1-2 dagers arbeid), hiver oppi en org motor som eg kan skaffe til en rimelig penge( + da har eg jo alltid ein motor i backup), fere inn der når eg har mulighet og godkjenner uten noen problemer...
Alternativ nr 3: Eg har planer om å skilte av bilen for vinteren, dersom eg skilter av bilen, så er det en eu godkjenning som skal til for å få skilt på den igjen såvidt eg forstår? dersom eg skilter av bilen, vil vel denne mangellappen ''forsvinne'', grunnet eg må jo ha full sjekk på bilen på en eu godkjenning...?
Hva tror dere om disse alternativene? hvilke er det mest fornuftige tross alt...?
Alternativ nr 2: eg parkerer bilen i verkstede mitt, tar utav motoren(1-2 dagers arbeid), hiver oppi en org motor som eg kan skaffe til en rimelig penge( + da har eg jo alltid ein motor i backup), fere inn der når eg har mulighet og godkjenner uten noen problemer...
Alternativ nr 3: Eg har planer om å skilte av bilen for vinteren, dersom eg skilter av bilen, så er det en eu godkjenning som skal til for å få skilt på den igjen såvidt eg forstår? dersom eg skilter av bilen, vil vel denne mangellappen ''forsvinne'', grunnet eg må jo ha full sjekk på bilen på en eu godkjenning...?
Hva tror dere om disse alternativene? hvilke er det mest fornuftige tross alt...?
x - Cagiva mito 06 - 34hk
x - Nissan 200sx s14 - 254hk
x - Volvo 240tic
x - Toyota Supra MKIV, RHD, Skilter, 628 RWHP.
x - Audi A6 3,0
x - BMW E46 M3
x - Seadoo 255 RXP-X
x - Seadoo 260 RXP-X
x - Nissan 200sx s14 - 254hk
x - Volvo 240tic
x - Toyota Supra MKIV, RHD, Skilter, 628 RWHP.
x - Audi A6 3,0
x - BMW E46 M3
x - Seadoo 255 RXP-X
x - Seadoo 260 RXP-X