TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blueray spiller og HDCP??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #369846  av chris

inzane2012 skrev:hehe, er nå ikke så gale da chris :) såg The Crow igår på bluray som jeg hadde kjøpt, ingen reklame eller trailere der :)
Hehe, dette gjelder nok mest de amerikanske filmene.. der er det helt ekstremt.. men jeg har vært borti plater i norge også med unødvendig mye dritt man ikke kan spole forbi..
 #369887  av Sven

FireWalk skrev:
Sven skrev:Du har krav på nytt apparat hvis det er DOA (dead on arrival)
D.v.s hvis det er feil på apparatet innen 7 dager.
Det gjelder fra den dagen jeg mottok det? er vel gått mer enn det nå. Men jeg sendte jo mail til support dagen etter jeg mottok det og forklarte situasjonen. Men fikk da beskjed om å levere til infocare for reperasjon. Jeg sendte så mail tilbake og sa at jeg helst ville returnere dette og få et nytt. Fikk da igjen beskjed om å levere det til infocare...

Kan jeg forlange nytt apparat om jeg får det igjen eventuelt med riper f.eks? høres kanskje litt pirkete ut men denne spilleren står sånn til at den designmessig utgjør et veldig markant intrykk på stuen..
Fra dagen du mottok det ja. Har du meldt fra om feilen skal det gå bra. Men det overrasker meg ikke at de prøver å slippe unna. Ta en kjapp telefon til forbrukerrådet i morra å hør hva reglene er. Så ringer du å står på krava, hvis jeg ikke har tatt helt feil (er noen år siden jeg jobbet med sånnt)
Syns ikke du er pirkete jeg, blir det riper så klag. Bytte apparat eller deksel i det minste.
 #371168  av FireWalk

det ordnet seg heldigvis greit. Ingen riper. De måtte bytte hovedkortet i spilleren. Fikk også oppgradert firmwaren. Gikk på garantien. Nå har jeg iallefall spiller som fungerer :)
 #371225  av FireWalk

inzane2012 skrev:godt det ordna seg :)

hvordan er med hastigheten til spilleren da? kjapp å loade bluray filmer??
Ja kommer på med en gang. like rask som DVD :) setter inn så går det vel 2 ekunder så kommer skjermbildet. Leste at den spilleren skulle være så bra, og at den 3d funksjonen var stas. Var derfor jeg kjøpte den :)
 #371272  av inzane2012

FireWalk skrev:
inzane2012 skrev:godt det ordna seg :)

hvordan er med hastigheten til spilleren da? kjapp å loade bluray filmer??
Ja kommer på med en gang. like rask som DVD :) setter inn så går det vel 2 ekunder så kommer skjermbildet. Leste at den spilleren skulle være så bra, og at den 3d funksjonen var stas. Var derfor jeg kjøpte den :)
nice, min bluray er dødstreg å starte opp bluray's, men kan ha noe med at jeg kjøpte den ikke så lenge etter at bluray spillera kom :P