TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #371569  av Toyota-rav4-2002

FAEN til irriterendes, kommer jo aldri ut det spillet der :evil:
Var derfor jeg bestillte ps3 for noen uker siden, pga gt5.
 #371572  av celicat23

Kjenner jeg gleder meg litt mindre når jeg ser det her...

DET er den såkalte "track editor"'en ?? Jesus :roll: Og landskapet er helt tomt, med bare noen trær klemt helt inntil banen? Har det DER tatt SÅ mange år og lage? Fysjom. Ser video'er fra de andre banene også.. Ser helt øde og forlatt ut.

Og bil lyden...

Samme mini-støvsuger lyden de alltid har brukt som "motor lyd". Triste greier.

Kommer jeg til å kjøpe det? Ja. Tror jeg dette er så massivt hype'a at det er helt latterlig i forhold til hvordan spillet EGENTLIG er? Ja.
 #371578  av inzane2012

men herregud så deilig det ser ut :)

hadde vert digg om di hadde klart å fått den bilen til å høres ut som den ekte :)

advarsel, må spilles på høyt volum!!!
 #371642  av lexusmann

inzane2012 skrev:men herregud så deilig det ser ut :)

hadde vert digg om di hadde klart å fått den bilen til å høres ut som den ekte :)

Hadde en sånn herja rundt i nabolaget her på det viset vet jeg ikke om politiet hadde vågt å følge etter... :wink: rå bil...men Lambo er også veeldig rått!! :D
 #371648  av inzane2012

lexusmann skrev:
inzane2012 skrev:men herregud så deilig det ser ut :)

Hadde en sånn herja rundt i nabolaget her på det viset vet jeg ikke om politiet hadde vågt å følge etter... :wink: rå bil...men Lambo er også veeldig rått!! :D

men så er det jo det at lamo er eid av audi nå da :(
 #371679  av chris

celicat23 skrev: Samme mini-støvsuger lyden de alltid har brukt som "motor lyd". Triste greier.
Tøv.

Dessuten, det som ligger ute er faktisk uferdige demoer. Jeg har skikkelig trua på spillet når det kommer :D
 #371756  av Toyota-rav4-2002

Har faktisk troen på det jeg også, spesielt siden det har vert så lenge i utvikling, da kan det nesten ikke vere dårlig :)
Bare synd det ikke kommer til vinteren :cry:
 #371785  av predator

Jeg har stor toua på det. Men har mista litt futten av hele greia, da de aldri får det i butikkhyllene.
Du gleder deg masse til det, så får man beskjeden at det blir utsatt, så gleder man seg til neste utgivelsesdato, men næh.... Så får man en ny dato, men jaggu ble det ikke utsatt IGJEN...
Blir samme som å rope ulv 50 ganger... Man regaerer ikke til slutt... :roll:
 #371822  av marlboro1310

GT5 begynner å minne meg om Chinese Democracy-albumet til Guns n Roses...

tok mange år for det kom, men det var verdt å vente på for fansen...
 #371874  av magnesmurf

Er spent på dette jeg og.

En ting som absolutt ikke fremkommer av noen videoer er kjørefølelsen.
Etter å ha spilt alle gran turisimo spillene og Forza 3 en del, så må jeg nok innrømme at forza har fått til det med selve underholdingsverdien av kjøre en del bedre enn gran turisimo noen sinne har klart.

Men jeg skal uansett ha spillet. Er dog litt redd for å bli skuffet..
 #371882  av Mr_Storbrua

Det med at de vil vente med release til de er helt 100% fornøyd med spillet selv setter jo publikums forventninger utrolig høyt, å om det da er noe å pirke på, som er forferdelig vanskelig å unngå, vil jo folk bli skuffet..

Da hadde det nesten vært bedre å gi ut spillet, å heller fortsette å utvikle det, å da kalle det GT6, med alt av "feil" fikset.. Å i tillegg høre folks oppfattelse av spillet, å endre spillet utifra det.
 #371891  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:Det med at de vil vente med release til de er helt 100% fornøyd med spillet selv setter jo publikums forventninger utrolig høyt, å om det da er noe å pirke på, som er forferdelig vanskelig å unngå, vil jo folk bli skuffet..

Da hadde det nesten vært bedre å gi ut spillet, å heller fortsette å utvikle det, å da kalle det GT6, med alt av "feil" fikset.. Å i tillegg høre folks oppfattelse av spillet, å endre spillet utifra det.
her er jo den store fordelen med dagens playstation fremfor di 2 forrige, nå kan di sende ut oppdatringer til spillet automatisk, før så var det jo sånn at hadde spillet en bug, så var det fint lite di kunne gjøre med det etter spillet var komt i butikkhyllene, nå er det en rimelig smal sak å rette opp i bugs og andre feil ved spillet...
jeg tviler ikke ett sekund på at det er ting ved dette spillet folk kommer til å klage på samma faen, for det er alltid noe som noen ikke liker og ikke er fornøyd med, sånt er jo umulig å unngå...
det jeg er mest redd for er at spillet ikke når opp til forventningene utviklerne har skapt rundt det...
 #371894  av mr2storbrua

gamer.no skrev:– Gran Turismo 5 kommer ikke i salg 2. november, men spillet slippes før jul, er beskjeden på bloggen.

Forklaringen er lett gjenkjennelig:

– Skaper Kazunori Yamauchi og teamet hos Polyphony Digital ønsker å forsikre seg om at de lager den perfekte racingopplevelsen, og vi er overbevist om at dette ambisiøse spillet vil overgå alle forventninger når det kommer i salg.

– Jeg er veldig lei meg. Det finnes ingen unnskyldning ... Vent litt lenger, sier Yamauchi ifølge Kotaku, som også mener det er uklart om spillet kommer rett før jul i år eller like over nyttår.

Det er forventet at Sony kunngjør en ny utgivelsesdato i løpet av de to neste ukene.
De legger jo utrolig stort press på seg selv og spillet med uttalelsene sine, men vi får håpe de får rett.
 #371895  av magnesmurf

Hadde faktisk ikke fått med meg at novemberlanseringen var utsatt. Begynner å bli litt tragisk egentlig. Glad jeg kjøpte forza og xbox i fjor :P

Får kjøpe det nye need for speed spillet i november som trøstegave isteden for gran turisimo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 34