Rangle skrev:Bensintrykket øker med turbotrykket, om det øker progressivt eller lineært kommer anpå regulatoren.
Du må justere opp hvis grunntrykket er for lite i forhold til det turbo-trykket du kjører.
De som vet hvor mye du må kjøre må vite hvilke dyser du kjører, orginale?
Er det justerbar FPR? Lineær el progressiv, nytter ikke å justere om det er valgt feil.
Hvor mye turbo-trykk skal du kjøre?
Jeg vet ikke om den er Lineær eller progressiv, kan ta et bilde av den hvis det har noe å si?
Turbo trykket var på 0,7-0,8 da jeg kjøpte bilen, men har skrudd ned til 0,5... det er visstnok 550 Venom dyser.
Har også et problem at motoren ''slokner'' (noen ganger at turtallet synker ned mot nesten 0 og så kommer seg igjen) hvis jeg ved harde gasspådrag slipper gassen og trykker inn clutchen, men hvis jeg fortsetter å gire er det jo ikke noe problem.
En annen ting er at lyden fra dumpventilen har blitt forandret etter jeg har klusset med turbotrykket, før var det en mer ren utpust aktig lyd, nå ''hoster'' den på en måte..
Takk for hjelp:)