TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Familiebil i 100-140 tusen kroners klassen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #372627  av Haugrud

Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i :P
 #372629  av rx300

JePe skrev: Ja, sant det, men skulle helst vært stasjonsvog eller SUV pga at jeg har en hund også som ofte må bli med på tur.. Glemte å nevne det.
Men har sett litt mer på Nissan X-Trail og ser at det faktisk finnes noen der som ser bra ut men tanke på pris og km.
Mykt og fint i bagasjerommet og godt støyisolert så så slipper du hundegnål. ;) Hehe, nei ser den.

RX300 har begynt å komme ned i skapelige priser også, den står jo i stil til Supraen på gårdsplassen. Riktignok ikke helt ned i 140, men under 200k.
 #372633  av JePe

Haugrud skrev:Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i :P

Vet du hvilke modeller det er da?
Om jeg skal se på noen slike så skal jeg være obs på det iallefall! :)
 #372645  av sigheri

JePe skrev:
Haugrud skrev:Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i :P

Tror det er mest på facelift utgaven som kom i 07-08?
 #372654  av Haugrud

sigheri skrev:
JePe skrev:

Tror det er mest på facelift utgaven som kom i 07-08?
Det kan nok stemme det ja :)
 #372657  av sigheri

Men sjekk ut Mitsubishien vår.
Tror den vil være midt i blinken for ditt behov.
 #372816  av marlboro1310

Har netopp handla familiebilen her til gårds, ble en 2000 mod BMW 320D M-sport...mellom 100-140 000kr finner du mange flotte eksemplarer med god servicehistorikk, sportslighet og driftsikkerhet. Er kjempefornøyd med min, henta den i Haugesund i helga og kjørte 2000km nordover i fint sig, bilen bruker 0,5 på mila ved langkjøring og har 400nm til disposisjon så man trenger ikke akurat anstrenge seg under kjøringa.
Husk, bilen bør ha M-Sport pakke...de setene er uerstattelige :!:

Lykke til :wink:
 #372828  av JePe

sigheri skrev:Men sjekk ut Mitsubishien vår.

Ser strøken ut den, litt spesiell med setene slik. :)
For å få bagasjeromsplass så må vel de to bakerste setene ut!?
 #372833  av sigheri

JePe skrev:
sigheri skrev:Men sjekk ut Mitsubishien vår.

Ser strøken ut den, litt spesiell med setene slik. :)
For å få bagasjeromsplass så må vel de to bakerste setene ut!?
MÃ¥ ikke taes ut, kan vippes fremover og tar da liten plass.
Men tar max 5 minutter å ta inn og ut setene om man skulle behøve mye plass.
Kan også justere andre seterad frem og tilbake om man skulle trenge mye plass (sykkel e.l.)
 #372880  av sigheri

Haugrud skrev:
bullit skrev:Hvorfor ikke kjøre litt redneck stil. uansett ett kupp :D
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25204327
120.000 er mye penger for en haug med framtidige problemer, dårlige kjøreegenskaper og en mindre pen bil :P
Iallefall ikke kjøp en med diesel....
 #372921  av marlboro1310

som jeg sa tidligere, så kan jeg varmt anbefale en BMW 320dT M-Sport...om du har flere enn 1 unge som skal være med på tur, kan den bli noe liten. Den har alt man kan ønske seg, krefter i hopetall og ett sportslig preg både kjøremessig og utseendemessig.
:wink:
 #372931  av JePe

chris skrev:Rav4 er bare å styre unna - som familiebil. Bagasjeromsplassen er knapt større enn hva man finner i en gjennomsnittelig handlevogn :P

jeg vet, synd men sant, liker Rav4 veldig godt med tanke på utseende og at det er Toyota! :)