Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i 

If any doubt....Flat out!
JePe skrev: Ja, sant det, men skulle helst vært stasjonsvog eller SUV pga at jeg har en hund også som ofte må bli med på tur.. Glemte å nevne det.Mykt og fint i bagasjerommet og godt støyisolert så så slipper du hundegnål.
Men har sett litt mer på Nissan X-Trail og ser at det faktisk finnes noen der som ser bra ut men tanke på pris og km.
Haugrud skrev:Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i
JePe skrev:Tror det er mest på facelift utgaven som kom i 07-08?Haugrud skrev:Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i
Vet du hvilke modeller det er da?
Om jeg skal se på noen slike så skal jeg være obs på det iallefall!
sigheri skrev:Det kan nok stemme det jaJePe skrev:Tror det er mest på facelift utgaven som kom i 07-08?Haugrud skrev:Noen modeller av X-Trail har elendige dørhåndtak, som løsner i tide og utide..så de er ganske lette å bryte seg inn i
Vet du hvilke modeller det er da?
Om jeg skal se på noen slike så skal jeg være obs på det iallefall!
sigheri skrev:Men sjekk ut Mitsubishien vår.
Tror den vil være midt i blinken for ditt behov.
JePe skrev:Må ikke taes ut, kan vippes fremover og tar da liten plass.sigheri skrev:Men sjekk ut Mitsubishien vår.
Tror den vil være midt i blinken for ditt behov.
Ser strøken ut den, litt spesiell med setene slik.![]()
For å få bagasjeromsplass så må vel de to bakerste setene ut!?
bullit skrev:Hvorfor ikke kjøre litt redneck stil. uansett ett kupp120.000 er mye penger for en haug med framtidige problemer, dårlige kjøreegenskaper og en mindre pen bil![]()
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25204327
Haugrud skrev:Iallefall ikke kjøp en med diesel....bullit skrev:Hvorfor ikke kjøre litt redneck stil. uansett ett kupp120.000 er mye penger for en haug med framtidige problemer, dårlige kjøreegenskaper og en mindre pen bil![]()
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25204327
chris skrev:Rav4 er bare å styre unna - som familiebil. Bagasjeromsplassen er knapt større enn hva man finner i en gjennomsnittelig handlevogn