TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Supran - 2004 Setup

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#37292  av chris

@lpher skrev:
Dalan skrev:Blir nok bra dette her! :)

O\T:
hva skal du gjøre med det gamle frontsettet ditt a? :P :roll: :oops:
Takker :-) ...tja is det...fikk nettopp vite at de høytalerne jeg venter på ikke kommer på en stund enda så...det spørs om de blir med litt lengre inn i sesongen :-)

MEN...det er ikke umulig jeg kan lage en godpris på de jeg har på lager siden dette er utgående modeller da ;-) Sender deg PM med prisforslag ;-)

@lpher
litt off topic alf, tenkte bare å si at jeg venter på brev fra qxl, var alvorlige greier for å registrere seg som selger der gitt. Så får jeg solgt til rett pris, så kjøper jeg det frontsettet vi snakka om her om dagen :)

#37306  av @lpher

chris skrev:
litt off topic alf, tenkte bare å si at jeg venter på brev fra qxl, var alvorlige greier for å registrere seg som selger der gitt. Så får jeg solgt til rett pris, så kjøper jeg det frontsettet vi snakka om her om dagen :)
Cool :-) Er det blitt så strengt å registrere seg nå da? :-)

@lpher

#37308  av @lpher

funkes skrev:Enda ikke fikset deg dobbel din?? :(

8)
Er det meg du sikter til? :-)

@lpher

#37322  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:

@lpher
Yep. Regga meg dagen etter jeg hadde prata med deg, har enda ikke fått det brevet i posten. "av hensyn til din egen og kjøpers sikkerhet bla bla bla..."

#37327  av Dalan

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev:

@lpher
Yep. Regga meg dagen etter jeg hadde prata med deg, har enda ikke fått det brevet i posten. "av hensyn til din egen og kjøpers sikkerhet bla bla bla..."
Tempting offer @lpher! :)
Sier fra snart ;)

Det der "av hensyn til din egen" osv på qxl måtte jeg gjennom også.. hadde glemt at jeg registrerte meg før jeg fikk det brevet :roll:

#37328  av chris

Dalan skrev:Det der "av hensyn til din egen" osv på qxl måtte jeg gjennom også.. hadde glemt at jeg registrerte meg før jeg fikk det brevet :roll:
Er det andre plasser på nettet som duger til å selge ting da?

#37332  av Dalan

chris skrev:Er det andre plasser på nettet som duger til å selge ting da?
Vet ikke helt.. qxl er vel det største, vet ikke om noen særlige andre steder å selge ting på egentlig :?