Levia skrev:larsst185 skrev:Tror ikke jeg ville saga ut den der uansett uten å fysisk ha den gamle hylla å se etter....
Hehe. Nei. Skal bare tegne designet og regne box-størrelser 
Christian...
Hmmm...du burdte egentlig hørt bilen til Hans (Aas) ...den grønne vi nettopp monterte anlegg i...(han som bytta inn den røde mk1 mr2en på Hell Bil) der vi monterte inn:
Clarion DXZ928...fjorårsutgaven av den spilleren jeg bruker sjøl

Rockford FNQ 6,5" komposett...som det begynner å bli litt av etterhvert her på TS-OGN!

Yepp, guilty as charged!
Dette anlegget ble opprinnelig montert inn i den røde mk1 mr2en..og satt igjen i bilen når han byttet den inn...men han var innom Hell Bil og fikk montert ut annlegget etter overtakelsen...! Ikke værst
I tillegg til at vi monterte Rockford HPC 6,5" coax høytalere i sidene bak...som spiller adskillig bedre enn jeg trodde var mulig i den plasseringa

...det er nemlig ikke kasser der!! slik som på ST18x.
Det som gjør saken litt spesiell i Hans' sitt tilfelle er at han faktisk driver alle disse høytalerne MED spilleren...altså ingen ekstern forsterker....og det skal egentlig ikke la seg gjøre å spille såpass bra uten forsterker på dette oppsettet...da alle de høytalerne han har...er ett stykke over middels tungdrevne...krever med andre ord en forsterker...og helst en som har litt pulver i reserve om det skulle trengs!
@lpher