TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hatthylle i mk6

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #37329  av Levia

Er det noen som har "eksakte" hattehylle mål på en 6.gen ?

Planlegger stereoanlegget (uten å ha bilen enda men ;) ) og trenger å vite div mål.
Spes. firkanten rett bak setene før den delen som vippes opp.

Christian...

#37335  av larsst185

Tror ikke jeg ville saga ut den der uansett uten å fysisk ha den gamle hylla å se etter....

#37336  av Levia

larsst185 skrev:Tror ikke jeg ville saga ut den der uansett uten å fysisk ha den gamle hylla å se etter....
Hehe. Nei. Skal bare tegne designet og regne box-størrelser ;)

Christian...

#37355  av @lpher

Levia skrev:
larsst185 skrev:Tror ikke jeg ville saga ut den der uansett uten å fysisk ha den gamle hylla å se etter....
Hehe. Nei. Skal bare tegne designet og regne box-størrelser ;)

Christian...
Hmmm...du burdte egentlig hørt bilen til Hans (Aas) ...den grønne vi nettopp monterte anlegg i...(han som bytta inn den røde mk1 mr2en på Hell Bil) der vi monterte inn:

Clarion DXZ928...fjorårsutgaven av den spilleren jeg bruker sjøl :-)
Rockford FNQ 6,5" komposett...som det begynner å bli litt av etterhvert her på TS-OGN! :lol: Yepp, guilty as charged! :D

Dette anlegget ble opprinnelig montert inn i den røde mk1 mr2en..og satt igjen i bilen når han byttet den inn...men han var innom Hell Bil og fikk montert ut annlegget etter overtakelsen...! Ikke værst ;-)

I tillegg til at vi monterte Rockford HPC 6,5" coax høytalere i sidene bak...som spiller adskillig bedre enn jeg trodde var mulig i den plasseringa :-) ...det er nemlig ikke kasser der!! slik som på ST18x.

Det som gjør saken litt spesiell i Hans' sitt tilfelle er at han faktisk driver alle disse høytalerne MED spilleren...altså ingen ekstern forsterker....og det skal egentlig ikke la seg gjøre å spille såpass bra uten forsterker på dette oppsettet...da alle de høytalerne han har...er ett stykke over middels tungdrevne...krever med andre ord en forsterker...og helst en som har litt pulver i reserve om det skulle trengs! :-)

@lpher

#37976  av MR_T

@lpher skrev: Clarion DXZ928...fjorårsutgaven av den spilleren jeg bruker sjøl :-)
Rockford FNQ 6,5" komposett...som det begynner å bli litt av etterhvert her på TS-OGN! :lol: Yepp, guilty as charged! :D

Hva koster en slik fjorårest Clarion spiller, fikser du en bra deal @lpher? :P, skulle til å bestille en slik fra england for 2000,- men så kuttet de ut modellen for det kom en ny

T.R

#37986  av @lpher

MR_T skrev: Hva koster en slik fjorårest Clarion spiller, fikser du en bra deal @lpher? :P
Ikke umulig at du har PM :-)
MR_T skrev: skulle til å bestille en slik fra england for 2000,- men så kuttet de ut modellen for det kom en ny

T.R
928 eller 938?

@lpher