TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373320  av 2r-e-rik

celicat23 skrev:Finnes ikke ett eneste kvinnfolk i verden som slipper taket på gubben de har, før de allerede har fått suge pikken til nestemann de skal lure, så du trenger for all del ikke føle at du skylder den rasen der noe.
hvor er "liker" knappen?
 #373351  av lexusmann

Kom i snakk med ei ganske flott lita blondine her i går kveld...praten gikk litt fram og tilbake(var på pub dette så var ikke så mye), men etter en stund spurte hun etter nummeret mitt, men så ombestemte hun seg.....hun sa at hun hadde mann men hadde vært separert et år så da ville hun ikke...virka veldig grei, og trur også hun hadde litt i toppen for hun drev eget firma forstod jeg...håper jeg treffer 'a igjen...
er litt sjenert når det gjelder jenter...grunn til det er liten erfaring i store og det hele...
 #373352  av ke25-toyoglide

Jenter er ikkje noe bedre eller verre enn oss mannfolk.
De finnes i alle varianter.
Til dere som mener a kvinnfolk ikkje slipper kloa i en mann før de har en annen....
Prøv å finne en singel dame neste gang så går det nok bedre.
Lexusmann, stå på. Kan du lytte, så er du halvegs fremme.
bare ikkje prøv å fiks problemene deres, det er ikkje vår jobb.
 #373363  av jacquelin

Altså.. Utroskap kan ikke forsvares. Men det er jo virkelig ikke alltid at det er jenten sin feil når ting går galt heller.. Som Noxan8 skrev, det kommer helt ann på hvordan vi blir behandlet. Blir vi behandlet som dritt, så kommer det lett i retur. Vi er nok ikke her kun for å tjene dere...

( Jadajada jeg er drastisk i mindretall, jeg bare måtte si det. :P )
 #373365  av 2r-e-rik

alle damer er ute etter noe... å alle damer er horer, det er bare di smarte som tar betalt...
det er alltid noe damer vil, eller er ute etter.. få fylt opp kjøleskapet eller skifte hjul på bilen osv..
å uansett hvor mye vi gutta stiller opp bare for litt fitte... så er det "æsj, jeg vil ikke svelge" eller "au.. det gjør vondt i rompa"

hvor jævlig vanskelig er det egentlig? hæ?????

vi gutta må jo bare finne oss i at kjærringer er feite, stygge å udugelige... eneste dem funker til er å få tømt seg.
bilinteressen fyller jo ut resten... men likevell så blir vi betraktet som playere... er vel ikke vår feil at damer ikke holder mål.

det er jo ikke noe problem å tilfredstille en dame... men å bli tilfredstilt av en dame, det er en sjelden opplevelse...
 #373367  av Noxan8

2r-e-rik skrev:alle damer er ute etter noe... å alle damer er horer, det er bare di smarte som tar betalt...
det er alltid noe damer vil, eller er ute etter.. få fylt opp kjøleskapet eller skifte hjul på bilen osv..
å uansett hvor mye vi gutta stiller opp bare for litt fitte... så er det "æsj, jeg vil ikke svelge" eller "au.. det gjør vondt i rompa"

vi gutta må jo bare finne oss i at kjærringer er feite, stygge å udugelige... eneste dem funker til er å få tømt seg.
bilinteressen fyller jo ut resten... men likevell så blir vi betraktet som playere... er vel ikke vår feil at damer ikke holder mål.

det er jo ikke noe problem å tilfredstille en dame... men å bli tilfredstilt av en dame, det er en sjelden opplevelse...

makan til rasehat det var her da??? har du blitt spent fast i stenga å blitt pisket mot din vilje eller?
 #373369  av hmsilset

2r-e-rik skrev:alle damer er ute etter noe... å alle damer er horer, det er bare di smarte som tar betalt...

Hehe, med den holdningen kan det ikke bli lett å finne ei du respekterer da. Tror mange av nordmenn som er single nå, sånn som meg, er det fordi det ikke er så lett å finne den rette.Jeg mener mye av det har med likestilling å gjøre.Ting er ikke som for 30 år siden, da kona baka brød,vaska heimen og var mor først og fremst.Nå er hun mor,har karriere og kontrollerer gjerne økonomien. Jeg tror ikke vi menn er skapt for det genetisk.Evolujonen går for fort, så ting blir ikke riktig på en måte.

For 30-40 år siden forsørget mannen hele familien ved å jobbe.Det er tatt fra mange nå, og vi føler oss presset fordi penger betyr plutselig så mye mere.Jeg fikk fisk eller grøt til middag hele ukene og pizza noen få ganger i året på 80 tallet.Kylling spiste vi neste aldri, så det ønsket jeg meg altid til middag på bursdagen min.Alt er snudd siden den gangen, og mange familier tror de er fattige fordi de ikke kan spise på resturant med hele familien hver helg.leste nettopp i ei avise om en skilt kar som klagde over en hel side om at han hadde ikke hatt råd til å ta med ungene til dykkeferie i egypt etter han ble skilt.Gammel bil hadde han lenge også.Tjente visst bare 400.000 i året.Ble kvalm av å lese det.

Likestilling har mange bra sider, men mye har kommet for brått. Jeg er ikke sånn at en mann må bestemme og kjærringa skal gå på løpestreng mellom kjøkkenet og senga, men alikvel er noe blitt feil.
 #373382  av 2r-e-rik

Noxan8 skrev:makan til rasehat det var her da??? har du blitt spent fast i stenga å blitt pisket mot din vilje eller?
åh... det hadde vært noe... hadde en dame gjordt det hadde jeg virkelig blitt sjarmert...

vis damer hadde vist initiativ så hadde dem kansje blitt mer spennende også... gå nye veier å strekke ting litt lenger..

men definer rasehat litt da? negerdamer er jo morro, prøvd å slikke roastbeef før?
 #373384  av 2r-e-rik

hmsilset skrev:Hehe, med den holdningen kan det ikke bli lett å finne ei du respekterer da. Tror mange av nordmenn som er single nå, sånn som meg, er det fordi det ikke er så lett å finne den rette.Jeg mener mye av det har med likestilling å gjøre.Ting er ikke som for 30 år siden, da kona baka brød,vaska heimen og var mor først og fremst.Nå er hun mor,har karriere og kontrollerer gjerne økonomien. Jeg tror ikke vi menn er skapt for det genetisk.Evolujonen går for fort, så ting blir ikke riktig på en måte.

For 30-40 år siden forsørget mannen hele familien ved å jobbe.Det er tatt fra mange nå, og vi føler oss presset fordi penger betyr plutselig så mye mere.Jeg fikk fisk eller grøt til middag hele ukene og pizza noen få ganger i året på 80 tallet.Kylling spiste vi neste aldri, så det ønsket jeg meg altid til middag på bursdagen min.Alt er snudd siden den gangen, og mange familier tror de er fattige fordi de ikke kan spise på resturant med hele familien hver helg.leste nettopp i ei avise om en skilt kar som klagde over en hel side om at han hadde ikke hatt råd til å ta med ungene til dykkeferie i egypt etter han ble skilt.Gammel bil hadde han lenge også.Tjente visst bare 400.000 i året.Ble kvalm av å lese det.

Likestilling har mange bra sider, men mye har kommet for brått. Jeg er ikke sånn at en mann må bestemme og kjærringa skal gå på løpestreng mellom kjøkkenet og senga, men alikvel er noe blitt feil.
du har helt rett... vi har mye å lære av mulimene.. di har jo råd til å ha kona hjemme.. barna stiller opp for foreldrene sine.. og di tar vare på sine eldre..
det er det ikke mange nordmenn som kan skryte av..
men thaidame er under sterk vurdering... mulig indisk, med mindre alle har store nesegrev....
 #373409  av bose

Det vet at når enkelte tanker dukker opp i hodet på en, så er det faktisk det lureste å la den tanken forbli i hodet, og ikke dele det med andre som faktisk blir temmelig provosert av det dem leser ;)
 #373410  av ArildM

Enig hmsilset, det har skjedd en holdningsendring og det relativt fort.
På enkelte punkter er det motsatt likestilling og svært tabubelagt å si sin ærlige mening om hva en synes om likestillingen.
Feks på punkter slik som foreldrerett osv så har kanskje kvinner for mye rettigheter? Ellers så skal ingen barn i dag måtte gjøre noe mot sin egen vilje, det kan straffes i følge loven. Hvordan skal det bli når unger får vokse opp uten å ha møtt motgang eller å ha lært om respekt til foreldre?

Ellers så synes jeg 2r-e-rik tar det kriminelt langt da, er kvinner virkelig så ille? Og skal du importere dame bare fordi at da får du tømt deg og bestemt over dama? Evt kan du jo bare kjøpe deg ei oppblåsbar, hu sier jo aldri nei ;)

Kvinner og menn har aldri gått eksepsjonelt godt overens, og jeg tror ikke ting var bedre før. Det var mer undertrykket og det ble sett på med skam om folk skilte seg, dermed var skillsmisser skjeldnere. Jeg tror ikke vi skal rosemale det og si at menn og kvinner gikk i lag bedre bare fordi at mannen var fisker og kona var hjemme og strøk klær, det var bare mye mer sett ned på i et samfunn om kvinner gikk fra mannen eller motsatt. En var nok også mye mer økonomisk avhengig av hverandre, og det var liksom ikke like enkelt som det er i dag å bare si; "nei nå gidder jeg ikke mer...".

Det vi ser i dag er at både kvinner og menn er mye mer selvstendig, og det er mye mer åpenhet i samfunnet i forhold til skillsmisser og homofili for å nevne noe. Det betyr ikke at det var enklere før, eller at det ikke var noe som ikke eksisterte for 100år siden, det er bare at samfunnet har endret seg og at det derfor nå mer en noen gang er enklere at et forhold ryker.

Strengt tatt har ikke mennesket utviklet seg på flere tusen år, men omgivelsene rundt oss har forandret seg. Og akkurat det fører til både positive og negative endringer på de fleste fronter :)
 #373411  av Christian

Lyckliga gatan... :lol:

Noen player blir du nok ikke omtalt som :mrgreen:
 #373412  av Giske

Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stund :lol:
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt! :lol:
 #373413  av Supramk3turbo

Giske skrev:

Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stund :lol:
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt! :lol:

LIKER :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 77