TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373416  av jacquelin

Supramk3turbo skrev:
Giske skrev:
2r-e-rik skrev:alle damer er ute etter noe... å alle damer er horer, det er bare di smarte som tar betalt...
det er alltid noe damer vil, eller er ute etter.. få fylt opp kjøleskapet eller skifte hjul på bilen osv..
å uansett hvor mye vi gutta stiller opp bare for litt fitte... så er det "æsj, jeg vil ikke svelge" eller "au.. det gjør vondt i rompa"

hvor jævlig vanskelig er det egentlig? hæ?????

vi gutta må jo bare finne oss i at kjærringer er feite, stygge å udugelige... eneste dem funker til er å få tømt seg.
bilinteressen fyller jo ut resten... men likevell så blir vi betraktet som playere... er vel ikke vår feil at damer ikke holder mål.

det er jo ikke noe problem å tilfredstille en dame... men å bli tilfredstilt av en dame, det er en sjelden opplevelse...
Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stund :lol:
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt! :lol:

LIKER :D
+1! :lol:

I forhold til likestilling, så er jeg helt enig i at ting taes litt for lang. Som for eksempel at folk blir kalt rasist bare for å kommentere hudfargen til andre. Eller at den sketsjen til Valen er homohets uten at noen har sagt at karakteren er homo. Man skal jo ikke bytte om på kjønnsrollene for å veie opp heller, da er vi jo like langt. Men det viktigte er gjerne det med lik verdi. At en kvinne tør å stå opp for meningene og livet sitt, uten at det blir sett på som feil. Nå er det jo ikke like stort problem i Norge som mange andre steder da heldigvis. Men det er noen ting jeg skulle ønske var litt anderledes. Som for eksempel bilbabes. Er ikke så fan av at kvinner blir sett på som et objekt som kan kjøpes. Hadde det vært litt flere halvnakne mannfolk derimot, hadde det vært greit. :wink: Digge menn, brutale Toyotaer og masse blårøyk. :D Da skulle jeg holdt helt kjeft. :D
 #373419  av ArildM

:lol:

Hvorfor ikke, skal det være likestilling så skal det være x)
 #373425  av Toms_3S-GTE

I forhold til likestilling, så er jeg helt enig i at ting taes litt for lang. Som for eksempel at folk blir kalt rasist bare for å kommentere hudfargen til andre. Eller at den sketsjen til Valen er homohets uten at noen har sagt at karakteren er homo. Man skal jo ikke bytte om på kjønnsrollene for å veie opp heller, da er vi jo like langt. Men det viktigte er gjerne det med lik verdi. At en kvinne tør å stå opp for meningene og livet sitt, uten at det blir sett på som feil. Nå er det jo ikke like stort problem i Norge som mange andre steder da heldigvis. Men det er noen ting jeg skulle ønske var litt anderledes. Som for eksempel bilbabes. Er ikke så fan av at kvinner blir sett på som et objekt som kan kjøpes. Hadde det vært litt flere halvnakne mannfolk derimot, hadde det vært greit. :wink: Digge menn, brutale Toyotaer og masse blårøyk. :D Da skulle jeg holdt helt kjeft. :D
Godt du har masse å velge mellom her da jacquelin :lol:
Og dessverre jacquelin er det endel jenter som kan "kjøpes", har fått flere forespørsler fra jenter som aldri har vist noen form for interesse om de kan få en kjøretur i bilen, mens de har hintet til "noke attåt" etter at jeg kjøpte turbo'n, fikk aldri det i Audi 80'n :lol:

Ellers har min nåværende samboer fått mag til å innse at en kvinne kommer aldri til å styre min økonomi, dere kan jo selv gjette hvorfor :lol:

Ellers må jeg si meg litt enig i alle her.

Ja til likestilling.
Nei til over dreven likestilling.
Noen damer er capital B bitches, andre er nydelige skapninger.
Altfor mange "grupper" (homofile, lesbiske, utlenninger osv) er blitt alt for sensitive, man kan jo nesten ikke åpne kjeften uten å fornærme noen.
 #373429  av ad92

Noen damer er capital B bitches, andre er nydelige skapninger.
Altfor mange "grupper" (homofile, lesbiske, utlenninger osv) er blitt alt for sensitive, man kan jo nesten ikke åpne kjeften uten å fornærme noen.
Enig der!!! At folk ikke kan ha litt selvironi av å til er bare patetisk!
 #373430  av celicat23

ArildM skrev:Ikke vær så diskriminerende da Marius :lol: :lol: :lol:
Okey da. Men da må du modellere i det nye sengetøyet jeg har designet for homofile par: det er rosa, med "queen bitch" skrevet i glitter på dyna - og så kommer det pièce de résistance: innebygd i puta så er det en bite-ring.

Genialt?
 #373432  av celicat23

jacquelin skrev:Som for eksempel bilbabes. Er ikke så fan av at kvinner blir sett på som et objekt som kan kjøpes. Hadde det vært litt flere halvnakne mannfolk derimot, hadde det vært greit. :wink: Digge menn, brutale Toyotaer og masse blårøyk. :D Da skulle jeg holdt helt kjeft. :D
Så du vil ikke at kvinner skal sees på som objekter, men samtidig så ser du på menn som objekter? Det er så jævelig upassende dobbelt moral at jeg tviler på at du er jente :lol:
 #373440  av jacquelin

celicat23 skrev:
jacquelin skrev:Som for eksempel bilbabes. Er ikke så fan av at kvinner blir sett på som et objekt som kan kjøpes. Hadde det vært litt flere halvnakne mannfolk derimot, hadde det vært greit. :wink: Digge menn, brutale Toyotaer og masse blårøyk. :D Da skulle jeg holdt helt kjeft. :D
Så du vil ikke at kvinner skal sees på som objekter, men samtidig så ser du på menn som objekter? Det er så jævelig upassende dobbelt moral at jeg tviler på at du er jente :lol:
Haha, så dobbelmoral og menn henger sammen? Det er greit å vite da. :D Men nå har du ikke fulgt med her.. Så lenge likestilling(er) går mange veier og fra alle kanter er det ikkeno som er problem lengre. :wink:
 #373447  av Toms_3S-GTE

jacquelin skrev:
Toms_3S-GTE skrev: ...fikk aldri det i Audi 80'n :lol:
SÃ¥ rart.... :roll:
Audi'n er "godt brukt" den og, men ikke samme tilbuds strømmen med den, som jeg får med mr2'n :shock: :lol:
 #373481  av 2r-e-rik

Toms_3S-GTE skrev: Audi'n er "godt brukt" den og, men ikke samme tilbuds strømmen med den, som jeg får med mr2'n :shock: :lol:
ikke noe problem å få seg i noe i en audi... men hu blei litt furt når jeg forsnakka meg å sa at det var bedre plass i baksetet på en volvo...
fikk napp i en peugeot expert en gang.. litt dritt var at jeg parkerte på parkerings plassen til avinor.. så sikkerhetsgutta så jo detta på overvåknings kameraet å kom flyende med lys å greier.. jeg fikk gjøre meg ferdig da... selv om hu purka var litt flau... skjønner egentlig ikke det... dem kan jo bare ha sett litt av skinka hennes...

så bilen har ikke noe å si... bare hva man selv sier...
 #373483  av 2r-e-rik

Giske skrev:Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stund :lol:
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt! :lol:
altså helt ifra middelalderen så har mannskroppen blitt sett på som perfekt.. å med tanke på kroppsbygning å muskler så har vi mannfolk en større historie bak oss som kroppsidealer. menn er ukompliserte å enkelt oppbygget mentalt...
så selvfølgelig er vi menn mer perfekte enn kvinner... hele den moderne kulturen og innfraksrukturen vi har er jo menn som står for...
Ã¥ det er jo en grunn til det...

jeg kjenner flere som er homo.. å jeg ser dem har det bra... homofili ligger i genene.. så det er ikke noe man bare blir... men jeg skal ta oppforslaget ditt på neste styremøte...

hvorvidt jeg er singel? vel.. du syntes vel det er helt natta for meg.. men det er så mye damer som syntes det er tiltrekkende at du aner ikke...
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 77