Supramk3turbo skrev:+1!Giske skrev:2r-e-rik skrev:alle damer er ute etter noe... å alle damer er horer, det er bare di smarte som tar betalt...Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stund
det er alltid noe damer vil, eller er ute etter.. få fylt opp kjøleskapet eller skifte hjul på bilen osv..
å uansett hvor mye vi gutta stiller opp bare for litt fitte... så er det "æsj, jeg vil ikke svelge" eller "au.. det gjør vondt i rompa"
hvor jævlig vanskelig er det egentlig? hæ?????
vi gutta må jo bare finne oss i at kjærringer er feite, stygge å udugelige... eneste dem funker til er å få tømt seg.
bilinteressen fyller jo ut resten... men likevell så blir vi betraktet som playere... er vel ikke vår feil at damer ikke holder mål.
det er jo ikke noe problem å tilfredstille en dame... men å bli tilfredstilt av en dame, det er en sjelden opplevelse...![]()
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt!
LIKER

I forhold til likestilling, så er jeg helt enig i at ting taes litt for lang. Som for eksempel at folk blir kalt rasist bare for å kommentere hudfargen til andre. Eller at den sketsjen til Valen er homohets uten at noen har sagt at karakteren er homo. Man skal jo ikke bytte om på kjønnsrollene for å veie opp heller, da er vi jo like langt. Men det viktigte er gjerne det med lik verdi. At en kvinne tør å stå opp for meningene og livet sitt, uten at det blir sett på som feil. Nå er det jo ikke like stort problem i Norge som mange andre steder da heldigvis. Men det er noen ting jeg skulle ønske var litt anderledes. Som for eksempel bilbabes. Er ikke så fan av at kvinner blir sett på som et objekt som kan kjøpes. Hadde det vært litt flere halvnakne mannfolk derimot, hadde det vært greit.

Toyota Supra
Toyota Cressida
Zuki XL-7 v6
Mindre særpreget enn ei flaske Solo, var hans sølvgrå VW Polo
Toyota Cressida
Zuki XL-7 v6
Mindre særpreget enn ei flaske Solo, var hans sølvgrå VW Polo