TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374226  av lexusmann

Ser elkjøp selger ps3 slim med GT5...veeldig lyst å bestille ja... :wink:
http://www.elkjop.no/product/spill-kons ... ismo-5-ps3

Men har aldri spilt GT før, er det en ulempe?
 #374236  av celicat23

Nei. Det er ikke noe historie der eller noe som du går glipp av hvis du ikke har spilt de andre. Det er kun bilkjøring, nothing else.
 #374292  av chris

mr2storbrua skrev:
magnesmurf skrev:Spurte i en spillforetning idag. De snakket om lørdag som relase dato...
Hmm :? Merkelig at det ikke blir markedsført bedre da. Tviler på at en butikk tørr å tyvstarte salget. Får stikke innom platekompaniet i morra tenker jeg :)
Offisiell lanseringsdato er visst 24.november
 #374310  av ErikG

Hmm, lurer på hva som kom i posten hos meg i dag ;) Hade bra til alt sosialt liv på en stund!! GT5!!!!
 #374322  av lexusmann

Grattis!!! :D
 #374328  av ErikG

Er det bare jeg som har fått det? Tatt b lisens nå. Blir nok en del kjøring i kveld og. Man vinner go kart og greier!

Må bare komme meg til level 4 nå så får jeg kjøre top gear test track! Kult å kjøre gokart
 #374330  av mr2storbrua

ErikG skrev:Er det bare jeg som har fått det? Tatt b lisens nå. Blir nok en del kjøring i kveld og. Man vinner go kart og greier!

Må bare komme meg til level 4 nå så får jeg kjøre top gear test track! Kult å kjøre gokart
Førsteinntrykk? Lever det foreløpig opp til forventningene? Hvordan virker skademodellereingen? Realistisk/tungvind? Hvilke bil(er) har du kjøpt?
 #374337  av EXS

er det et anmelder eksemplar du har fått tak i ? bør vel ikke gå online før offisiell realese ivertfall ;)

men før jeg ser bilder så tar jeg dette med en klype salt :P ;)
 #374340  av James

skal ikke mer til en noen kontakter hos for. eks. Elkjøp, Expert osv.. så har mann det før release dato :wink: Hadde også hatt spillet ikveld hadde varebilene til Elkjøp vert ute i riktig tid :wink: Online-gaming fungerer foresten ikke før release dato og det gjelder alle spillene
 #374341  av chris

EXS skrev:er det et anmelder eksemplar du har fått tak i ? bør vel ikke gå online før offisiell realese ivertfall ;)

men før jeg ser bilder så tar jeg dette med en klype salt :P ;)
Er flere som har fått mail om at spillet er på vei i posten, så ikke usannsynlig at noen kan ha fått det allerede i dag.
 #374347  av Toyota-rav4-2002

Stakk inn på cdon, der stod det Gran turismo 5 - SENDT!!
Jaggu meg er det sendt allerede :)
 #374359  av ErikG

mr2storbrua skrev:
ErikG skrev:Hmm, lurer på hva som kom i posten hos meg i dag ;) Hade bra til alt sosialt liv på en stund!! GT5!!!!
Pictures, or it didn't happen! :wink:
Level 11 nå. kult spill, men etter så lang tid er jeg ikke så sykt imponert egentlig.... Blei jaggu vors og nach med gt5...
Bilde
Bilde
 #374373  av celicat23

Hvor mange forskjellige baner er det å kjøre på? De snakket jo om en HAUG, men de tallene du får servert er alltid bullshit fordi de teller 1 bane som 6-7 fordi du kan kjøre den baklengs, bare halve banen, kvarte banen, "ooh, vi kutta ut en sving her nå så da blir det ENDA en bane"... bullshit. Telle nurburgring som 15 baner liksom, bare fordi de har delt den opp osv. Og hvor mange av de er NYE - ikke bare de samme som vi ALLTID får ('ringen, laguna seca osv)

Og er banene like øde som vi har sett på videoer rundt om kring? De rally banene har vært latterlige, med noen trær og mennesker helt inntil banen, så ser resten ut som sahara.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 34