Andreazz skrev:Begynner å bli noen motorsterke MK3 Supraer rundt forbi nå
Anngående tenningsanlegg, så holder nå det orginale til 500hk++ ivertfall. Vet ikke hva du sikter på?
Hvis du tenker på nye pakkninger til taket, så ser jeg det er en som selger nye, orginal pakkninger på eBay. Mye rimeligere en å bestille fra en forhandler i Norge, disse pakkningene er dyre!
Å når vi først snakker om tak, vi har ikke T-Tak på bilene våres, men targa-tak
MR2 f.eks har det, alltså der det blir igjen en stolpe på midten.
Jeg håper vel på maksbrems rundt 600hk i motor med en Comp CT458 q-trim turbo a/r 70 eksoshus. bygger med mål om tidlig ladetrykk. Så får vi se hva det blir til

Målet er værtfall at bilen skal kunne gå "knirkefritt" på 450-500 hk på hjula.
jo! hehe, nybegynner som jeg er, så har jeg selvfølgelig handla deler litt kjapr i svingene... Trodde jeg hadde kjøpt høy impendance dyser (precision 780) men det viste seg og være lav impendance dyser.. litt dumt når det som jeg har forstått er anbefalt høy impedance dyser til Vi-PEC v44. Men man skal vel kunne sette inn nye motstander i ledningsnettet til dysene vil jeg tro?? Eller er det sikrest og få tak i nye dyser?