gleder meg til å kjøre på Trail Mountain, High Speed Ring, Tokyo bana og alle di andre klassiske banene jeg 

Fortune Favors The Brave
chris skrev:Jeg har ikke spilt spillet selv, men har sett en times videoreview på gamespot.. og jeg må innrømme at skuffelsen sitter i kroppen nå. Hva i all verden har de brukt så lang tid på? Det ser akkurat likens ut som Gran Turismo 4, bare med fetere grafikk. Handling og fartsfølelse ser ikke forbedret ut. Og en ting må jeg dessverre gi celicat23 rett på.. motorlydene er faktisk forferdelig skuffende. Akkurat samme "dur" på alle bilene. De aller fleste biler har verken interiør eller skademodellering - kun på såkalte premium biler.Skjønner ikke helt den skuffelsen jeg.
Virker som det er bra med scenery rundt banene, noen ser faktisk helt rå ut (på lik linje med den fjell-banen i prologen) og grafikken virker rimelig heftig.
Jeg er en av de som har gledet meg lengst, og mest, til dette skulle komme. Jeg gleder meg fortsatt til å spille, men skuffelsen var tung å svelge. Dette er ikke nødvendigvis et dårlig spill, men det er et spill som kunne vært lansert fra første dag på PS3 lanseringen - ikke et som skulle ta 6-7 år å lage.
Ser ut som det er mange forskjellige baner da, ikke bare noen få med forskjellige variasjoner.
predator skrev:+1chris skrev:Jeg har ikke spilt spillet selv, men har sett en times videoreview på gamespot.. og jeg må innrømme at skuffelsen sitter i kroppen nå. Hva i all verden har de brukt så lang tid på? Det ser akkurat likens ut som Gran Turismo 4, bare med fetere grafikk. Handling og fartsfølelse ser ikke forbedret ut. Og en ting må jeg dessverre gi celicat23 rett på.. motorlydene er faktisk forferdelig skuffende. Akkurat samme "dur" på alle bilene. De aller fleste biler har verken interiør eller skademodellering - kun på såkalte premium biler.Skjønner ikke helt den skuffelsen jeg.
Virker som det er bra med scenery rundt banene, noen ser faktisk helt rå ut (på lik linje med den fjell-banen i prologen) og grafikken virker rimelig heftig.
Jeg er en av de som har gledet meg lengst, og mest, til dette skulle komme. Jeg gleder meg fortsatt til å spille, men skuffelsen var tung å svelge. Dette er ikke nødvendigvis et dårlig spill, men det er et spill som kunne vært lansert fra første dag på PS3 lanseringen - ikke et som skulle ta 6-7 år å lage.
Ser ut som det er mange forskjellige baner da, ikke bare noen få med forskjellige variasjoner.
For at de skal kunne ha skademodellering, må de ha tilatelse fra bilfabrikk. Mange av de store bilfabrikkene vil ikke gi tilatelse til det. Derfor KAN de ikke ha det.
Og sånn som jeg har forstått det, så har de faktisk tatt opp lyd fra hver enkel bil, så lyden du hører fra tven din, er faktisk den lyden som er i bilen du kjører på spillet. Men det er kansje ikke så lett å kjenne igjen lyden fra rl - til at den skal komme ut av noen 2-3 tommere fra tven (eller evt eksterne høytalere ) Du kan kjøpe videokamera/opptaksutstyr til 10talls tusen , å gå i gata å ta opp når kompisen din kjører forbi med en rånbil/familiebil, å prøve å få den samme lyden ut av tven når du spiller av.. Garantert skuffa etterpå ....
predator skrev:Og sånn som jeg har forstått det, så har de faktisk tatt opp lyd fra hver enkel bil, så lyden du hører fra tven din, er faktisk den lyden som er i bilen du kjører på spillet. Men det er kansje ikke så lett å kjenne igjen lyden fra rl - til at den skal komme ut av noen 2-3 tommere fra tven (eller evt eksterne høytalere ) Du kan kjøpe videokamera/opptaksutstyr til 10talls tusen , å gå i gata å ta opp når kompisen din kjører forbi med en rånbil/familiebil, å prøve å få den samme lyden ut av tven når du spiller av.. Garantert skuffa etterpå ....Akkurat samme greiene skrøyt de av i GT4 også, og det var stort sett samme lyden på alt. Og du trenger ikke dyrt utstyr for at det skal høres ut som bil, og at lyden skal være forskjellig: bare ta deg en tur innom youtube og streetfire f.eks. så skjønner du det. Til og med ting tatt opp med mobiltelefon har mer bil lyd enn de sure kunstige humle-lydene til gran turismo.
celicagt4205nord skrev:gt5 in da house,har installert i over en halv time and still counting....Gi oss en tilbakemelding om hva du syns da, nå det endelig er installert
celicagt4205nord skrev:gt5 in da house,har installert i over en halv time and still counting....Hvor har du fått tak i det?