hei, lurer på om noen kan fortelle meg hvor mye en gti kasse tåler i forhold til en turbokasse på en mk2?
kim
kim
"Ikkje feil å kjøra riskoker"
mr2storbrua skrev:Original clutch gir seg før kassa hvertfallSå har alle fordeler med å bruke turbo girkasse?![]()
Dersom du får tak i en forsterket clutch holder nok ikke kassa så lenge ved aktiv bruk.
mr2storbrua skrev:Eneste ulempe såvidt jeg kan se er mer vekt og girutveklsingen som gir noe dårligere aksellerasjon.Om det blir litt dårligere aks kan det vel ikkje skade må se hvor mye vi greier å dra ut av den;)
mr2wide skrev:Dårligere aks på turbokassa ja, men høyere toppfart.mr2storbrua skrev:Eneste ulempe såvidt jeg kan se er mer vekt og girutveklsingen som gir noe dårligere aksellerasjon.Om det blir litt dårligere aks kan det vel ikkje skade må se hvor mye vi greier å dra ut av den;)
inzane2012 skrev:mener å ha lest flere plasser både her på forumet og på andre forum at NA kassa ikke tåler så mye over 250hk...Takker;) da må eg lete etter nav og akslinger til en gen2 kasse
mr2wide skrev:må ikke ta det for god fisk altså, skal ikke garantere at det stemmer, men er nå det jeg har sett flere sagt vertfall...inzane2012 skrev:mener å ha lest flere plasser både her på forumet og på andre forum at NA kassa ikke tåler så mye over 250hk...Takker;) da må eg lete etter nav og akslinger til en gen2 kasse
inzane2012 skrev:Får prøve å finne ut av det;)mr2wide skrev:må ikke ta det for god fisk altså, skal ikke garantere at det stemmer, men er nå det jeg har sett flere sagt vertfall...inzane2012 skrev:mener å ha lest flere plasser både her på forumet og på andre forum at NA kassa ikke tåler så mye over 250hk...Takker;) da må eg lete etter nav og akslinger til en gen2 kasse