TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374617  av chris

ErikG skrev:Noen andre enn meg som synes det tar veldig lang tid å loade i dag? Mye tregere enn andre dager. Har hørt det fra en annen også nå..

En annen ting. Noen som har funnet ut hvor man kan oppgradere bremser. Finner det liksom ikke på tuningshopen
Er veldig mange biler man ikke kan oppgradere alt på.. og så er nok en del unlocking ute og går :)
 #374618  av ErikG

Nå er jeg på level 15 og har ganske mange biler, men får ikke kjøpt noe bremsegreier til noen...
 #374623  av ErikG

mr2storbrua skrev:Flere enn meg som virkelig misliker VW Bus nå? :roll:
Hehe, sleit ens tund med den også, men trøst deg med at når du vinner den banen unlocker du top gear test tracken!
 #374624  av mr2storbrua

ErikG skrev:
Hehe, sleit ens tund med den også, men trøst deg med at når du vinner den banen unlocker du top gear test tracken!
Jepp, er derfor jeg fortsetter å prøve... Men er så sinnsykt irriterende når man krasjer i svingen før Gambon, pga bilene forann skal kjøre så treigt. Hadde vært mye bedre å kjørt time-attack.

Apropos Top Gear banen, noen som har sammenligna rundetid med The Stig?
 #374633  av marlboro1310

magnesmurf skrev: Og for de som mener jeg bør oppgradere annlegget for å få bedre utbytte av spillet.. Ikke noen vits i å prøve seg med det argumentet engang. http://www.avforum.no/minhjemmekino/show.php/magnesmurf
:shock:

respect! høvelig optimal opplevelse i den stua der ja... 8)
 #374636  av Scotty

Utrolig lange loading for tiden ja.. går relativt fort lei!

Kjøpte forresten MK3 turbo A og modifiserte litt.. ekstremt skuffende lyd, høres ut som en honda med ettermontert riskoker eksos..
 #374638  av mr2storbrua

Scotty skrev:Utrolig lange loading for tiden ja.. går relativt fort lei!

Kjøpte forresten MK3 turbo A og modifiserte litt.. ekstremt skuffende lyd, høres ut som en honda med ettermontert riskoker eksos..
Sikkert en standardbil da, tror ikke man kan forvente så mye av de. Må bare spare opp litt penger (ca 70k) og lvl til 10, så skal jeg kjøpe IS-F. Den er premium :twisted:
Flere enn meg som kjøpte AE86 som førstebil? :roll:

Syns loadetiden er ganske lang når man skal ut på hovedmenyen. Mistenker at dette er pga den skal hente informasjon fra server, siden jeg fikk opp en feilmelding om at den ikke kunne koble til et par ganger nå, og da gikk loadinga ganske fort i forhold. Sikkert mange som spiller nå vet dere, så serveren har sikkert krasja av all trafikken :wink: Uten å ha sett noe salgstall, så tipper jeg Sony/PD er rimelig fornøyd med første salgsdagen. Ser flere av vennene mine på PSN og facebook har gått til ansaffelse av GT5 hvertfall.
 #374658  av James

hva heter de forskjellige online på ps3 da? Finner hvertfall med med navn hank_moody9
Sist redigert av James den 25 nov 2010 11:06, redigert 1 gang totalt.
 #374659  av Scotty

mr2storbrua skrev:
Scotty skrev: Kjøpte forresten MK3 turbo A og modifiserte litt.. ekstremt skuffende lyd, høres ut som en honda med ettermontert riskoker eksos..
Sikkert en standardbil da, tror ikke man kan forvente så mye av de.
Niks, er en premium bil ;)
 #374660  av magnesmurf

Har fått sikret meg en blå mr2 hvertfall :D

Synes fortsatt spillet er litt for halvveis til at 4 år med perfeksjonering kan rettferdiggjøres. Og synes fortsatt forza er mer underholdende å kjøre. Men alt annet er bedre i gt5. Grafikken er jo helt nydelig!

Men blir irritert av at menyene skal være så kompliserte. Bilene i garasjen får man ikke kjørt i arcade mode hvis man ikke legger de inn under favorittbiler først. Hvis man går dypt inn i en meny er det ingen snarvei tilbake til hovedmenyen, men man må trykke tilbake mange ganger. Det er mange ting i menyen som bare er ulogisk.
Synes faktisk slike småting er plagsomt. Virker absolutt som om noen av utviklerene har blitt så opphengt i detaljer at de har glemt det som er viktig..

Selvfølgelig er spillet bra. Men 4 års venting skaper forventinger. Og de er ikke innfridd.
ErikG skrev:
Det krever at man klarer gull plassering? Ikke fått åpnet den banen etter å ha kjørt inn til sølv hvertfall. Eller må man klare alle tre vanskelighetsgradene også?
 #374670  av sindrejl

Har sittet og spilt spillet i noen dager jeg også, virker litt "lite" iforhold til gt4, men man unlocker sikkert veldig mye etterhvert.. merket at toyota ikke lå inne fra starten av, men plutselig dukket det opp i nybilutvalget.
Lyden skjønner jeg ikke at folk klager på.. har kjørt litt forskjellig, bl.a en del honda og wankel og slikt.. feks honda s2000'en er i kjørekarakteristikk svæært lik ekte og lyden er meget hondapreget. Wankel har et skikkelig ekte skarpt preg :)

Men en ting jeg virkelig sliter med.. online-delen.. noen av dere som får dette til å fungere? Jeg får ikke opp banetider til noen, eller andres driftscore og slikt som man hadde på prologuen. Burde jo vært sånn at man fikk se hva vennene dine hadde slags banetider og du prøver å slå den hele tiden osv.

ellers et lite bilde av oppsettet mitt da:
Vedlegg
hjemmekino.jpg
hjemmekino.jpg (72.37 kiB) Vist 1701 ganger
 #374679  av mr2storbrua

magnesmurf skrev:Hvis man går dypt inn i en meny er det ingen snarvei tilbake til hovedmenyen, men man må trykke tilbake mange ganger.
Man har jo My Home-knappen nede til venstre da :roll:

Ellers ser du ut som jeg hadde rett i problemet angående lang lastetid, heldigvis... Alt går raskt idag, selv om jeg fortsatt er online (er sikkert mange som er offline, og dette frigir mer kapasitet :) ) :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 34