TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374684  av loft

Er det slik at bilene blir ødelagt hvis man kræsjer? Funker det bra? Burde jeg løpe og kjøpe?
 #374687  av mr2storbrua

loft skrev:Er det slik at bilene blir ødelagt hvis man kræsjer? Funker det bra? Burde jeg løpe og kjøpe?
For øyeblikket er det bare premiumbilene som blir litt ødelagt, men langt fra realistisk. Har forstått det slik at full skademodellering skal komme i en senere patch.

Ellers er jeg ganske godt fornøyd med spillet, så jeg anbefaler et kjøp hvis du har likt de tidligere GT'ene :wink:
 #374690  av ErikG

magnesmurf skrev:Har fått sikret meg en blå mr2 hvertfall :D

Synes fortsatt spillet er litt for halvveis til at 4 år med perfeksjonering kan rettferdiggjøres. Og synes fortsatt forza er mer underholdende å kjøre. Men alt annet er bedre i gt5. Grafikken er jo helt nydelig!

Men blir irritert av at menyene skal være så kompliserte. Bilene i garasjen får man ikke kjørt i arcade mode hvis man ikke legger de inn under favorittbiler først. Hvis man går dypt inn i en meny er det ingen snarvei tilbake til hovedmenyen, men man må trykke tilbake mange ganger. Det er mange ting i menyen som bare er ulogisk.
Synes faktisk slike småting er plagsomt. Virker absolutt som om noen av utviklerene har blitt så opphengt i detaljer at de har glemt det som er viktig..

Selvfølgelig er spillet bra. Men 4 års venting skaper forventinger. Og de er ikke innfridd.
ErikG skrev:
mr2storbrua skrev:Flere enn meg som virkelig misliker VW Bus nå? :roll:
Hehe, sleit ens tund med den også, men trøst deg med at når du vinner den banen unlocker du top gear test tracken!
Det krever at man klarer gull plassering? Ikke fått åpnet den banen etter å ha kjørt inn til sølv hvertfall. Eller må man klare alle tre vanskelighetsgradene også?
Krever gull med VAG bussen..
 #374719  av mr2storbrua

Lyden på LF-A'en var ekstremt realistisk! Har riktignok bare hørt LF-A'en gjennom samme høytalere og ikke live, men det gir vel de riktige forutsetningene?

Fortsatt ingen som har testa 3D-funksjon?
 #374721  av Mr_Storbrua

Til de som klager på lyden.. Har dere forandra synsvinkel, til utsiden av bilen? Kjøpte lf-a'n akkurat, å fy for ett sykt svev..
 #374731  av sleeper

Greit spill, men FAEN så irriterende at det ikek er bedre AI i spillet.. de andre bilene kjører jo akkurat likt uansett hva du gjør.. bremser du deg inn forbi de så pløyer de deg ned uten og engang prøve og endre kjøreretning.. Virker litt for programert syntes jeg..
 #374737  av ErikG

Priusen høres helt lik ut som den ekte når man starter den opp.... Level 16
 #374743  av inzane2012

sleeper skrev:Greit spill, men FAEN så irriterende at det ikek er bedre AI i spillet.. de andre bilene kjører jo akkurat likt uansett hva du gjør.. bremser du deg inn forbi de så pløyer de deg ned uten og engang prøve og endre kjøreretning.. Virker litt for programert syntes jeg..
hvilken vanskelighets grad kjører du på? syns det er akkurat samma greiene på forza jeg...
 #374758  av magnesmurf

mr2storbrua skrev:
magnesmurf skrev:Hvis man går dypt inn i en meny er det ingen snarvei tilbake til hovedmenyen, men man må trykke tilbake mange ganger.
Man har jo My Home-knappen nede til venstre da :roll:
Ikke i alle menyer. Feks ved bilkjøp, tuning, lakkering osv. I mine øyne er menyene temmelig tungvindte og lite brukervennlige. Mulig jeg er litt sær på det, men synes stort sett alle bilspill jeg har spilt tidligere var bedre med tanke på menyene. Inkludert Gt4. Har store forventinger til at noe som har blitt perfeksjonert i mange år skal være nær perfekt. For all del er ikke spillet dårlig, det er bare ikke like bra som forventet.
 #374759  av sleeper

Faen og irriterende den nest siste i S lisens er....
 #374763  av Acidron

Flere som synes Al bilene er dårlige til å kjøre?
Også kan det være vanskelig å få tak i den bilen du vil ha siden du må på brukt shoppen!

Men lyden er bra så lenge man er "utenfor" bilen. men inni er lyden nesten lik på alle.

Men mye ros for grafikk :D Blir MYE(!) kjøring i helga, er bare på level 9: (

Hvor fikk dere tak i AE86?
Jeg fant den ikke i brukt shoppen :S
Men fikk tak i en GT4 :D
 #374764  av sindrejl

Mr_Storbrua skrev:Til de som klager på lyden.. Har dere forandra synsvinkel, til utsiden av bilen? Kjøpte lf-a'n akkurat, å fy for ett sykt svev..
ja merka det jeg også at om man skifter til vinkel "utenfra" og bak bilen så er generelt billydene helt sinnsvake.. Inni kan dem bli litt dølle til tider
 #374765  av sindrejl

magnesmurf skrev:
mr2storbrua skrev:
magnesmurf skrev:Hvis man går dypt inn i en meny er det ingen snarvei tilbake til hovedmenyen, men man må trykke tilbake mange ganger.
Man har jo My Home-knappen nede til venstre da :roll:
Ikke i alle menyer. Feks ved bilkjøp, tuning, lakkering osv. I mine øyne er menyene temmelig tungvindte og lite brukervennlige. Mulig jeg er litt sær på det, men synes stort sett alle bilspill jeg har spilt tidligere var bedre med tanke på menyene. Inkludert Gt4. Har store forventinger til at noe som har blitt perfeksjonert i mange år skal være nær perfekt. For all del er ikke spillet dårlig, det er bare ikke like bra som forventet.
hæ? Gt4 hadde jo verdens mest rotete menyhelvete da :D :D var bare kasta innpå 200 icon på skjermen som man måtte manøvrere seg gjennom.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 34