SanAndre skrev:Lokket ble fint detThank youKjempebra førstebil du har fått deg

SanAndre skrev:Lokket ble fint detThank youKjempebra førstebil du har fått deg
Anders gullstein skrev:Godt å se at du har moderate planer for bilen og ikke en masse styling. Lakk den tilbake i orginal Super Red II, så blir den nok lekkerenig, Jeg synes mk1'en ser best ut helt original og så er jo rødfargen sinnsykt rå på disse bilene!.
Er også enig i å ha stereo´n så godt skjult så mulig. Et annet tips til høytalerplassering er å bruke 87 modell c-stolpe deksler. De er laget så du har plass til to opp i hjørnet.
Andrepedersen skrev:Må legge ut mange bilder innvendig og ut! Tenker selv på å kjøpe en mk1 en dag, men har aldri sett så nøye innvending på demSkal ta masse bilder av den til våren/sommerenSå det kunne jeg ha tenkt meg å sett
Andrepedersen skrev:DU må lakke toyota "solskjermen" svart fra undersiden! Gjør seg veldig mye![]()
Er dumt at disse bilene er som regel mye rust på
SanAndre skrev:Ikke dumt det Andrepedersen sier der med å lakke solskjermen fra undersiden. Du kan se hvordan det ble på forrige bilen min når jeg gjorde detsåg bra ut dette hehe
MRPETTER skrev:Få på den et rått bodykit da du først skal koste på hellakkering:-)skal ikke bruke penger på bodykit siden jeg bare er student.
JohnRmk1 skrev:Skjønner:)MRPETTER skrev:Få på den et rått bodykit da du først skal koste på hellakkering:-)skal ikke bruke penger på bodykit siden jeg bare er student.![]()
Dessuten liker jeg den original