TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Mr2 mk1 Prosjekt - Nye felger og dekk!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #374811  av Anders gullstein

Godt å se at du har moderate planer for bilen og ikke en masse styling. Lakk den tilbake i orginal Super Red II, så blir den nok lekker :).

Er også enig i å ha stereo´n så godt skjult så mulig. Et annet tips til høytalerplassering er å bruke 87 modell c-stolpe deksler. De er laget så du har plass til to opp i hjørnet.
 #374813  av ure

Enig med Anders G, Hold den så orginal som mulig utvendig, det er det fineste. Lakket min i org. rødfarge og den er utrolig fin når den er nysprayet eller godt vedlikeholdt. (Legg på ekstra klarlakk) :D
 #374815  av JohnRmk1

Anders gullstein skrev:Godt å se at du har moderate planer for bilen og ikke en masse styling. Lakk den tilbake i orginal Super Red II, så blir den nok lekker :).

Er også enig i å ha stereo´n så godt skjult så mulig. Et annet tips til høytalerplassering er å bruke 87 modell c-stolpe deksler. De er laget så du har plass til to opp i hjørnet.
enig, Jeg synes mk1'en ser best ut helt original og så er jo rødfargen sinnsykt rå på disse bilene!
skal først og fremst fixe rusta og få den eu-godkjent så får vi se hva jeg gjør med høytaler'ne.Tusen takk for tipsa :D
 #374952  av Andrepedersen

Må legge ut mange bilder innvendig og ut! Tenker selv på å kjøpe en mk1 en dag, men har aldri sett så nøye innvending på dem :( Så det kunne jeg ha tenkt meg å sett :)
 #374965  av JohnRmk1

Andrepedersen skrev:Må legge ut mange bilder innvendig og ut! Tenker selv på å kjøpe en mk1 en dag, men har aldri sett så nøye innvending på dem :( Så det kunne jeg ha tenkt meg å sett :)
Skal ta masse bilder av den til våren/sommeren :) er på verksted akkurat nå, skal bli sveiset i løpet av vinteren, blir kansje noen bilder da også hehe :mrgreen:
 #375036  av Andrepedersen

DU må lakke toyota "solskjermen" svart fra undersiden! Gjør seg veldig mye :P

Er dumt at disse bilene er som regel mye rust på :(
 #375045  av JohnRmk1

Andrepedersen skrev:DU må lakke toyota "solskjermen" svart fra undersiden! Gjør seg veldig mye :P

Er dumt at disse bilene er som regel mye rust på :(

Det var jo en god ide 8)

selv om bilene ruster veldig mye syns jeg det er verdt det :)
 #375046  av SanAndre

Ikke dumt det Andrepedersen sier der med å lakke solskjermen fra undersiden. Du kan se hvordan det ble på forrige bilen min når jeg gjorde det :)
mr2 018.jpg
mr2 018.jpg (637 kiB) Vist 1389 ganger
 #375056  av JohnRmk1

SanAndre skrev:Ikke dumt det Andrepedersen sier der med å lakke solskjermen fra undersiden. Du kan se hvordan det ble på forrige bilen min når jeg gjorde det :)
mr2 018.jpg
såg bra ut dette hehe
Sist redigert av JohnRmk1 den 13 jun 2011 23:41, redigert 1 gang totalt.
 #375057  av JohnRmk1

MRPETTER skrev:Få på den et rått bodykit da du først skal koste på hellakkering:-)
skal ikke bruke penger på bodykit siden jeg bare er student. :(

Dessuten liker jeg den original :)
 #375058  av MRPETTER

JohnRmk1 skrev:
MRPETTER skrev:Få på den et rått bodykit da du først skal koste på hellakkering:-)
skal ikke bruke penger på bodykit siden jeg bare er student. :(

Dessuten liker jeg den original :)
Skjønner:)
Er student jeg å ;P men bruker alt jeg kan av penger på min mr2: )
 #375072  av ArildM

Erebunistylingen og StyleAuto stylingen er vel de eneste kittene som faktisk kler en Mk1 i mine øyne.
Og med det sagt er det mye råere med en original Mk1 med fine 15-16" felger :) Men det er bare min mening :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11