Master skrev:Det skal jeg gjøreNice senking det der da!, foreløpig har jeg to gamle bilder som forrige eier tok med sommerdekkene på. De gir en sånn høvelig indikasjon.
Master skrev:Det skal jeg gjøreNice senking det der da!, foreløpig har jeg to gamle bilder som forrige eier tok med sommerdekkene på. De gir en sånn høvelig indikasjon.
kake skrev:Syntes det så veldig bra ut jeg, men den var veldig lav foran der, får ikke håpe den subber ved maks utslag på ratt eller demper da. Har du forresten tüv godkjenning på hks fjærene?
chris skrev: Nice senking det der da!Jo takk..
Master skrev: Subber ikke på demper, men med fullt rattutslag subber det litt, spesielt hvis det kommer en hump. men hvor ofte kjører man med fullt utslag?Heller sjelden man hiver på fullt utslag under kjøring ja, i hvert fall over 10 km/t
chris skrev:Ikke hvis sladden er brei.
Heller sjelden man hiver på fullt utslag under kjøring ja, i hvert fall over 10 km/t
Master skrev:Bare et lite follow-up spørsmål: Kan noen avkrefte/bekrefte at det er innsatsdempere all round på en 90 MR2 gti?Hvis det er Koni du tenker på er det innsatser på alle fire ja.
erling skrev:Master skrev:Bare et lite follow-up spørsmål: Kan noen avkrefte/bekrefte at det er innsatsdempere all round på en 90 MR2 gti?Hvis det er Koni du tenker på er det innsatser på alle fire ja.
erling skrev:Koni er innsatser, hva andre leverandører har vet jeg ikke, det kan være begge deler. Mistenker Kyb AGX for å være hele fjærbein, siden de har justerskruen på siden. (Ihvertfall på 200SX) Men ikke vet jeg hvordan de eller andre enn Koni er til MR2.Men demperoppbygningen på en MR2 er innsatsfjærer originalt i alle fire hjørner. Dvs at man f.eks kan kjøpe gule konis og bytte ut innmaten i de originale demperhusene. Hadde det ikke vært innsatsdempere originalt hadde både koni og kyb (uansett merke) måtte lage hele fjærbein. Jeg spurte siden jeg fikk beskjed hos kyb i usa at de var innsatsdempere på alle 4 (og lurte da på om disse ville passe våre europeiske mr2'er) Forresten så er de KYB agx'ene som er innsatsdempere justerbare i topp, akkurat som koni