TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #375933  av EXS

min bror har spilt endel gt5 nå og han mener også at noen av bilene føles som om man skulle kjøre på en isbane, selv venter jeg på litt flere patcher før jeg handler meg spillet og gjør meg opp en mening

btw... neste års store gt5 utfordrer http://www.topgear.com/uk/car-news/forza-4-2010-12-13
 #375946  av loft

inzane2012 skrev:nja, tror ikke elise'n er så enkel å kjøre jeg, bare se på top gear når jeremy clarkson måtte få en fra lotus selv til å komme for å vise hvordan han skulle gjøre det :P
I så lav fart som man må ha på ene lisensen er det noe muffins på gang.
mr2storbrua skrev:Er jo veldig viktig med riktig tyngdeoverføring og kontroll på gassen. Dersom du trykker gassen i bånn med en sprek bil vil den gå rett ut...
True true, men selv om man bremser opp før svingen og bare ska gli gjennom svingen for så å gasse seg ut...nei vet ikke jeg, må teste mer for noe er muffins
 #375960  av loft

mr2storbrua skrev:Er du forresten sikker på at du ikke snakker om den ene special-saken på top gear banen? Det er ikke en lisens, men den er vanskelig...

hmmm mulig mulig, den oppførte seg som om man kjøre på is :s
 #375980  av ad92

blir fryktelig missunelig av alt dette pratet om gt5 :(

sparer opp til ratt å pedaler før jeg hiver meg på bølgen, tror spillet blir hakket gøyere med skikkelig utstyr :D
 #376017  av mads abrahamsen

Lite bilde av den nyinnkjøpte IS F`en min med racing upgrade som du kan kjøpe på GT auto delen :mrgreen:

Bilde
 #376056  av Acidron

mads abrahamsen skrev:Lite bilde av den nyinnkjøpte IS F`en min med racing upgrade som du kan kjøpe på GT auto delen :mrgreen:

Bilde
Hvordan fikk du bilde på PCen?
 #376085  av mads abrahamsen

EXS skrev:lastet det vel opp hit kansje? http://eu.gran-turismo.com/no/
Gjorde sikkert det å :P

Vel jeg lagret det inn på en bildemappe på PS3`en, så tok jeg en usb minnepenn og kopierte det over på den :mrgreen:
 #376129  av Gt4WRC

mr2storbrua skrev:Er du forresten sikker på at du ikke snakker om den ene special-saken på top gear banen? Det er ikke en lisens, men den er vanskelig...

Ikke veldig vanskelig om du "jukser" litt da.
Du vet jo at du kan sette på abs og tcc før du starter? det hjelper BETRAKTELIG ;)
 #376166  av predator

Hvilket løp vinner man Pickup i ? Har kun det løpet igjen på amature , og ett igjen på leagen over, men har ikke vunne noe pickup enda. Og ikke får man kjøpt noen enda heller :roll:
 #376175  av magnesmurf

Leste et sted at man vant en pick up hvis man klarte en av de internationale førerkortene på bronse eller sølv plassering..
 #376176  av Acidron

mads abrahamsen skrev:
EXS skrev:lastet det vel opp hit kansje? http://eu.gran-turismo.com/no/
Gjorde sikkert det å :P

Vel jeg lagret det inn på en bildemappe på PS3`en, så tok jeg en usb minnepenn og kopierte det over på den :mrgreen:
Takker :D
 #376218  av TurboDevil

på level 25 så åpnes endurance løpene..
og på level 30 så åpnes sebastian vettel challange, som er di vanskeligste løpene som noengang har vært med på GT.
hvis du klarer vettel løpene så vinner du red bull X1 Consept som er den sykeste bilen i verden.. ca 1500hk og ca 500kg ;)

Bilde
 #376220  av predator

Wow, stili da... Men har ett stykke igjen til det :roll: Level 19 jeg. Men kansje du da vet hvor man vinner en pickup? Husker du det? :mrgreen: Eller får man kjøpt en senere ?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 34