Tenkte jeg skulle handle ny IC i vinter, og har vurdert denne en stund: http://www.revision6.com/forms/Product.aspx?ID=398
Dette er en vannkjølt IC som er bolt-on (har god erfaring med tilpasningen på bolt-on-kit fra Rogue tidligere) og det er vel ingen luftkjølte IC'er som er i nærheten av vannkjølt når det gjelder effekt? Prisen er også overkommelig, spesielt nå som pundet er så lavt, ca 1000 kroner dyrere enn Greddy luftkjølt hos MVP. Er det noen som har testet vannkjølt IC på MR2? Hvilke ulemper er det kontra luftkjølt? De ulempene jeg kommer på er pris, evt. lekkasje og sprengte rør under vinterdvale. Men effektforskjellen regner jeg med veier opp for disse ulempene?
Evt. andre W2A IC?
Dette er en vannkjølt IC som er bolt-on (har god erfaring med tilpasningen på bolt-on-kit fra Rogue tidligere) og det er vel ingen luftkjølte IC'er som er i nærheten av vannkjølt når det gjelder effekt? Prisen er også overkommelig, spesielt nå som pundet er så lavt, ca 1000 kroner dyrere enn Greddy luftkjølt hos MVP. Er det noen som har testet vannkjølt IC på MR2? Hvilke ulemper er det kontra luftkjølt? De ulempene jeg kommer på er pris, evt. lekkasje og sprengte rør under vinterdvale. Men effektforskjellen regner jeg med veier opp for disse ulempene?
Evt. andre W2A IC?
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!