TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376952  av Sven

magnesmurf skrev:Den er grei. :wink: Sender deg den litt senere idag når jeg har tid.

Du får den tilbake 200kg lettere og med litt mer hester... Jeg ville være sikker på å klare det på første forsøk :wink:
Hehe, takker så mye for det.
 #376972  av Acidron

Hva slags bil har dere brukt på ALL STARS løpet?

Sliter fryktelig med det løpet der...
 #376978  av predator

Acidron skrev:Hva slags bil har dere brukt på ALL STARS løpet?
Hvis du leser en 5-6 poster tilbake, så står det masse om det der :)

Sliter fryktelig med det løpet der...
Hvis du leser en 5-6 poster tilbake i tråden, så står det masse om det der ... :)
 #376979  av predator

Noen som kan låne meg en Mini og en Gallorado? HAdde vært stas iallefall.
Mangler cash til å handle de bare for de løpene der.. :roll:
Nick: Malawi1977
 #376980  av magnesmurf

Skal se om jeg kan låne deg begge bilene hvis du har tid til å vente til morgendagen :wink:
 #376981  av predator

magnesmurf skrev:Skal se om jeg kan låne deg begge bilene hvis du har tid til å vente til morgendagen :wink:
Kjempe greier :mrgreen: Klart jeg kan vente. Holder på med siste lisensen også nå, så har noe å gjøre imens :)
 #377003  av magnesmurf

Hvis du skal vinne ferrari recet trenger du ikke noen enzo :wink: Holder lenge med en godt trimmet 458 italia.
 #377007  av magnesmurf

predator skrev:Noen som kan låne meg en Mini og en Gallorado? HAdde vært stas iallefall.
Lagt deg til som venn nå, så såfort du gjør det samme kan jeg sende deg bilene. :wink:
 #377009  av predator

magnesmurf skrev:
predator skrev:Noen som kan låne meg en Mini og en Gallorado? HAdde vært stas iallefall.
Lagt deg til som venn nå, så såfort du gjør det samme kan jeg sende deg bilene. :wink:
Har lagt deg til :mrgreen:
 #377013  av Scotty

magnesmurf skrev:Hvis du skal vinne ferrari recet trenger du ikke noen enzo :wink: Holder lenge med en godt trimmet 458 italia.
Tenker også på B-spec, må ofte ha litt bedre bil for å klare å komme på 1. plass der :)
 #377014  av magnesmurf

Kan låne deg ferrarien min hvis du legger meg til. Den kjørte fra de andre ferrariene med god margin, inkludert enzoen.
 #377015  av magnesmurf

predator skrev:
magnesmurf skrev:
Har lagt deg til :mrgreen:
Da kommer bilene innen kort tid :wink:
 #377018  av magnesmurf

Man kan tydeligvis bare låne bort en bil per dag. Prøvde å gi bort begge, men det gikk ikke.
SÃ¥ du fikk bare lamboen idag.

Skal gi deg minien imorgen, når jeg får tilbake lamboen.
 #377019  av Stian AB

Terjen skrev:Det som funka bra for meg var å kjøpe en Corvette C6 Z06, og trimme maks + racing modification på GT Auto.
Den brukte jeg i "Like The Wind" løpet. Vant da en Minolta Toyota Race Car som jeg fikk straffa de på All Stars'n med.. :)
Sikker på at du ikke mener ZR1 C6? For jeg prøvde med maks trimma Z06, å det funka dårlig i Like the wind løpene..
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 34