TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommerdekk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #37805  av Toymr2

Er det trygt å sette på sommerdekk nå mon tro? Det kribler i fingrene etter å skifte dekk, men jeg vet ikke helt om jeg tar sjangsen :roll: . Vet jo aldrig om det vil fryse skikkelig på igjen.

#37806  av sexten

jeg setter iallfall på mine sommerdekk neste helg. det blir ikke noe kaldere nå uansett, men det KAN jo begynne å snøe og da har jeg jo et lite problem :) Men jeg nekter å kjøre med 14" :shock: vinterdekk lenger.

#37807  av Toymr2

Helt enig :?
Jeg skjemmes over de stygge 14" felgene jeg :oops:

#37808  av jan-erik

Var nysnø på småveiene hos meg i dagtidlig.

Tror nok det er trygt. Må jo bare passe på de stedene hvor det på kvelden kan fryse på etter å ha rent smeltevann over veien på dagtid. Ellers er det jo ikke store jobben å bare legge om igjen da.

#37818  av Goose

Toymr2. synes ike du avataren din er litt vel stor? DEn skal være 96x96 px... :wink:

#37824  av Toymr2

Hehe, jo, skjønner meg ikke helt på dette her jeg :? :?: . Har prøvd og prøvd å fikse et vanlig .jpeg bilde ned til 12kb, men aner ikke hvordan :oops:
SÃ¥ fant jeg noe avatarer her inne som jeg fikk fram, men den ble jo gigantisk...

#37825  av Toymr2

hmm... nå ble den plutselig liten.... Hehe, er helt på jordet jeg når det gjelder PC :shock:

#37829  av MRQuoc

det snødde til morgen idag da jeg var på vei til jobb 04:50 ... da hadde jeg på søndags morgen tenkt å ta meg en hjulbytte ... så det var godt jeg nistirret foran pc-skjermen :P

#37830  av Stian

8) Sommer hjula var på Plass på Lørdagen,
Må jo så klart snø, rett etter jeg har lagt om :?
Ble jo ikke noe av snøen heller....Å det er bra! 8)

#37832  av chris

Har lagt om jeg ja.. og siste dagene har både vær og temperatur gjort det behagelig å cruise rundt i byen uten tak også :twisted:
Vedlegg
Img_1982.jpg
Img_1982.jpg (89.91 kiB) Vist 3455 ganger

#37872  av Kjelliken

8) lakket felgene jeg fikk med bilen de er litt for små så noen 17" er på vei må bare spare litt peng først så jeg lakket de 16" jeg fikk med siden de var serdeles slitte så da ble bilen min seende slik ut.. :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Fikk min fetter til å ta noen bilder, men vi var ute litt i det seneste laget så vi var ute igjen i dag og tok noen fler bilder. Vi kommer til å ha en del foto sessions i bergens området iløpet av sommeren så er det flere i bergen som vil ha fine bilder av sin bil er det sikkert mulig å få tatt noen av ham. :wink:

#37905  av Toymr2

Tenkte jeg skulle legge om i går, men det er det bra jeg ikke gjorde! Var nysnø på fjellet jeg må kjøre over for å komme meg på jobb :?

Trist :(

#37920  av The Doctor

Jeg la om til sommerdekk på lørdagen jeg, men gjett om det snør i byen idag da :?

#37925  av Toymr2

Surt :!: Er det ikke typisk :?:

#37926  av Kjelliken

:? fint det er sol og pent vær i bergen da :)

Her er det tørre fine veier og stor stas... 8)