Er det trygt å sette på sommerdekk nå mon tro? Det kribler i fingrene etter å skifte dekk, men jeg vet ikke helt om jeg tar sjangsen . Vet jo aldrig om det vil fryse skikkelig på igjen.
jeg setter iallfall på mine sommerdekk neste helg. det blir ikke noe kaldere nå uansett, men det KAN jo begynne å snøe og da har jeg jo et lite problem Men jeg nekter å kjøre med 14" vinterdekk lenger.
Tror nok det er trygt. Må jo bare passe på de stedene hvor det på kvelden kan fryse på etter å ha rent smeltevann over veien på dagtid. Ellers er det jo ikke store jobben å bare legge om igjen da.
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
Hehe, jo, skjønner meg ikke helt på dette her jeg . Har prøvd og prøvd å fikse et vanlig .jpeg bilde ned til 12kb, men aner ikke hvordan
SÃ¥ fant jeg noe avatarer her inne som jeg fikk fram, men den ble jo gigantisk...
det snødde til morgen idag da jeg var på vei til jobb 04:50 ... da hadde jeg på søndags morgen tenkt å ta meg en hjulbytte ... så det var godt jeg nistirret foran pc-skjermen
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!
- Quoc
lakket felgene jeg fikk med bilen de er litt for små så noen 17" er på vei må bare spare litt peng først så jeg lakket de 16" jeg fikk med siden de var serdeles slitte så da ble bilen min seende slik ut..
Fikk min fetter til å ta noen bilder, men vi var ute litt i det seneste laget så vi var ute igjen i dag og tok noen fler bilder. Vi kommer til å ha en del foto sessions i bergens området iløpet av sommeren så er det flere i bergen som vil ha fine bilder av sin bil er det sikkert mulig å få tatt noen av ham.
Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top