hmsilset skrev:Av alle spammere må vel "saiketata" ta kaka?Skjønte hva du mente etter hvert med "saiketata" etter jeg begynte å bla i de andre postene, lol.
Kan ingen slette det? Trodde forumet hadde noe sånt anti data spam terror program jeg.

hmsilset skrev:Av alle spammere må vel "saiketata" ta kaka?Skjønte hva du mente etter hvert med "saiketata" etter jeg begynte å bla i de andre postene, lol.
ArildM skrev:Et system er ALDRI sikkert, uansett hva det gjelder.Da skal jeg oppfinne et som ikke gjør det
Så dessverre slipper det igjennom noen spammere på alle forum. Moderatorene rydder alltid opp i det, kan bare ta litt tid
Drafter skrev:Helt jevlig med spamming det skulle bli daArildM skrev:Et system er ALDRI sikkert, uansett hva det gjelder.Da skal jeg oppfinne et som ikke gjør det
Så dessverre slipper det igjennom noen spammere på alle forum. Moderatorene rydder alltid opp i det, kan bare ta litt tid
ArildM skrev:Best.40.Dollars.Ever.Spent?GARANTERT!! bare så synd jeg ikke får kjørt den skikkelig... tørr ikke slippe den helt løs og kjøre den sånn som den fortjener å bli kjørt med den motoren
inzane2012 skrev:Herre det er ett sexy stykke flak av en bilArildM skrev:Best.40.Dollars.Ever.Spent?GARANTERT!! bare så synd jeg ikke får kjørt den skikkelig... tørr ikke slippe den helt løs og kjøre den sånn som den fortjener å bli kjørt med den motoren
faen så jeg elsker den bilen !
Scotty skrev:Til administator.. kanskje på tide å sette inn et par spam filter? Kvaliteten på forumet senkes relativt drastisk når det er fult av spam hver gang forumet besøkes..+1 På tide med noe forandring.
ArildM skrev:OMG la dette skje:Nja... Da går inntektene til Norge rett i dass, så da blir vel moms på varer 570% og vi må betale 90% i skatt så politikerene kan fortsette å dra til andre land å gi bort ett par hundre millioner hver uke å få trynet i media.
http://www.theglobeandmail.com/news/opi ... le1871149/
Billig, kunstig fremstilt drivstoff av alle sorter? Ja takk!
celicat23 skrev:du får sagt det, marius............ArildM skrev:OMG la dette skje:Nja... Da går inntektene til Norge rett i dass, så da blir vel moms på varer 570% og vi må betale 90% i skatt så politikerene kan fortsette å dra til andre land å gi bort ett par hundre millioner hver uke å få trynet i media.
http://www.theglobeandmail.com/news/opi ... le1871149/
Billig, kunstig fremstilt drivstoff av alle sorter? Ja takk!