Hei
Jeg har en 7MGTE som trenger litt stell. Tror ventiler og toppakning må sjekkes. Motoren er overhalt for ca 15.000km siden, men ikke vært helt bra etter det. Den bruker litt olje (ca 1 liter pr 1000 km), bruker litt vann (noe lekker ut, men noe lekker kanskje inn??).
Hovedproblemet er at den går veldig ujevnt når jeg kjører ladetrykket over 0.6-7 bar. Kommer litt ann på om den er varm eller kald også. Tåler mindre trykk når den er varm. Synes den tåler stadig mindre og mindre. Er jo ikke noe moro når den er slik.
Er det noen på østlandet som kjenner denne motoren godt og som har lyst på en jobb?
Eller kjenner du noen som har lyst/mulighet?
Med vennlig hilsen
Sveinung Heggestøyl
Blomsgate 2
3189 Horten
Tlf. 33078093
Mob. 92068975
Jeg har en 7MGTE som trenger litt stell. Tror ventiler og toppakning må sjekkes. Motoren er overhalt for ca 15.000km siden, men ikke vært helt bra etter det. Den bruker litt olje (ca 1 liter pr 1000 km), bruker litt vann (noe lekker ut, men noe lekker kanskje inn??).
Hovedproblemet er at den går veldig ujevnt når jeg kjører ladetrykket over 0.6-7 bar. Kommer litt ann på om den er varm eller kald også. Tåler mindre trykk når den er varm. Synes den tåler stadig mindre og mindre. Er jo ikke noe moro når den er slik.
Er det noen på østlandet som kjenner denne motoren godt og som har lyst på en jobb?
Eller kjenner du noen som har lyst/mulighet?
Med vennlig hilsen
Sveinung Heggestøyl
Blomsgate 2
3189 Horten
Tlf. 33078093
Mob. 92068975
01 BMW 330xi touring
93 Toyota Supra MKIII 3.0i Turbo, Targa, Garnet Red Pearl (3K3)
85 Toyota Celica Supra MKII 2.8i, Hvit (eller etterhvert "krokan-hvit") (solgt)
92 Mazda 626 2.0 Vinterbil
93 Toyota Supra MKIII 3.0i Turbo, Targa, Garnet Red Pearl (3K3)
85 Toyota Celica Supra MKII 2.8i, Hvit (eller etterhvert "krokan-hvit") (solgt)
92 Mazda 626 2.0 Vinterbil