EXS skrev:det var før den tiden man bare kunne gå til et tuning frima og slenge en bunke med penger på disken og si at jeg vil ha sånn og sånn en bil, derfor kommer alltid de bilene som er bygd av privatpersoner til og stille høyere i mine øyne enn de som er kjøpt og betalt ferdig bygd.
ikke heeeeeeeeelt enig med deg i dette Espen

må huske på det at det er mange her som ikke har alle di nødvendige kunnskapene og/eller ressursene som skal til for å få bilen sin akkurat sånn som di vil, og da er ofte løsningen og gå til ett tuning firma og få jobben utført der, av (forhåpentligvis proffe) folk som vet hva di driver med, og vet hva di snakker om.
så om da kunden har ett helt klart inntrykk om hva han/hun vil med bilen sin, og hvordan den skal se ut, så syns jeg egentlig ikke det gir mindre respekt av bilen fordi om... må ikke glemme det at det f.eks ikke er radni selv som har stått i garasjen sin og skrudd og støypt karbon panel til langt på natt, men betyr ikke av bilen er mindre rå fordi, og den får like mye respekt, vertfall av meg, for den jobben som er lagt ned i bilen
MEN, jeg skjønner poenget ditt helt klart