TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378987  av Noxan8

atledreier skrev:Har en MR2 GT-S som er en 3S-GTE. Venter spent på en J-Limited, som er 3S-GE. Syns de har truffet bra på handlingen på GT-S i alle fall. Passe nervøs og rotasjonsvillig.

fant ut at den var "passe" overstyrt ja, kommer til å bli min hi speed driftebil detta:P
 #378999  av inzane2012

atledreier skrev:Har en MR2 GT-S som er en 3S-GTE. Venter spent på en J-Limited, som er 3S-GE. Syns de har truffet bra på handlingen på GT-S i alle fall. Passe nervøs og rotasjonsvillig.
akkurat sånn mr2 skal vere det ;)
 #379003  av loft

Greit greit det er 1000 biler, men hvor lenge har de holdt på med spillet? og hvor mange av bilene som er med nå har aldri vært med før?
For å kjøre en test hvor dårlig enkelte ting er tok jeg å kjøpte en ST185 som jeg selv har irl og "blodtrimma" den, 350 eller 370 hk, husker ikke helt. Og den akselerer treigere enn min med 250hk i virkeligheta.

Og på drift, hvis du tar en bil med 400hk (i spillet) 4x4 feks og setter på møkka dekk og gjør de glodheite (slått av all traction ditt og datt) og legger deg i en sving, så langt så bra men når du vil gi på så vil ikke bila det, HVA I ALL VERDEN ER DET? uten å ha prøvd kan jeg si at i virkeligheta med så varme dekk og 400hk burde de spinne som bare det?
 #379007  av inzane2012

er nok ganske mye som ikke er så "realistisk" i dette spillet som di skal ha det til nei... syns go-karten er rimelig spesiell, kjørte go-kart i nesten 2 timer i strekk i fjord sommer, og greit nok, jeg kjørte en leigekart som ikke hadde så mye futt i seg som en reinspikka racekart, men NEKTER å tro at den snurrer like lett i slakke svinger som det gjør i spillet...

menmen, spiller nå det å koser meg fordi om jeg ;)
 #379011  av loft

inzane2012 skrev:er nok ganske mye som ikke er så "realistisk" i dette spillet som di skal ha det til nei... syns go-karten er rimelig spesiell, kjørte go-kart i nesten 2 timer i strekk i fjord sommer, og greit nok, jeg kjørte en leigekart som ikke hadde så mye futt i seg som en reinspikka racekart, men NEKTER å tro at den snurrer like lett i slakke svinger som det gjør i spillet...

True that er ett morsomt spill!:) en ting jeg savner som Dirt3 kommer til å ha det er rett og slett en lekebane med hinder. Men ska ikke klage da setter jeg på GRID
 #379210  av chris

inzane2012 skrev:er nok ganske mye som ikke er så "realistisk" i dette spillet som di skal ha det til nei... syns go-karten er rimelig spesiell, kjørte go-kart i nesten 2 timer i strekk i fjord sommer, og greit nok, jeg kjørte en leigekart som ikke hadde så mye futt i seg som en reinspikka racekart, men NEKTER å tro at den snurrer like lett i slakke svinger som det gjør i spillet...

Race carter er utrolig nervøse med hekken, noe HELT annet enn leiecarter. Kanskje ikke så ille som i spillet da.. jeg nekter også å tro at Lamboer og Lotus Elise har så fantastisk dårlig veigrep som i GT5. Men ja, jeg også koser meg med spillet. :D
 #379477  av inzane2012

hvordan skrur mann på 3d funksjonen på dette spillet?? nettopp kjøpt meg samsung 3d tv og kunne tenkt meg å testa ut denne funksjonen...
 #379486  av James

Noxan8 skrev:

fant ut at den var "passe" overstyrt ja, kommer til å bli min hi speed driftebil detta:P

jeg har en J-limited 3sge om du vil bytte i en GT-S utgave :P
 #379492  av inzane2012

mr2storbrua skrev:på options... er et eget 3D-valg der, må trykke en gang ned hvis jeg ikke husker feil, også er det langt til høyre...
hmm, vert inne å sjekka men fant det ikke, får se bedre etter nå :)
EDIT: fant den nå :)

PS: fant nettopp en anna ting med detta spillet som er totalt ulogisk, hvorfor kan jeg race modde en liten drittbil som suzuki capuccino, men ikke f.eks en challanger SRT8 ?? hvor er logikken i det? begge er jo premium biler...
 #379610  av inzane2012

er ett par ting med dette spillet som begynner å irritere meg grenseløst her nå!

hvorfor kan ikke jeg få lakke bilene mine i akkurat den fargen jeg vil? og hvorfor må jeg bruke en sånn paint item som jeg går tom for? WHY!!! og hvorfor i huleste kan jeg ikke få lov å til å sette på noen bedre felger enn di stygge greiene som står på mr2 gts'n??

skjønner ikke hvorfor ikke polyphony ikke bare beholdt alle di geniale tingene som di kom med i 3'ern, og bare forbedra resten, men måtte innføre detta IDIOTISKE standar og premium bullshitt'n... ÆSJ!!

menmen, ganske artig med Buick Special med nesten 800hk på bakhjula :P
 #379630  av Noxan8

James skrev:
Noxan8 skrev:

jeg har en J-limited 3sge om du vil bytte i en GT-S utgave :P
den jeg har er 97"GT-S ... har tuna den litt siden sist, å nå er den mer eller mindre useless... alt for nervøs og for mye pulver i bakken, må se litt nermere på det...
 #379853  av loft

inzane2012 skrev:er ett par ting med dette spillet som begynner å irritere meg grenseløst her nå!

hvorfor kan ikke jeg få lakke bilene mine i akkurat den fargen jeg vil? og hvorfor må jeg bruke en sånn paint item som jeg går tom for? WHY!!! og hvorfor i huleste kan jeg ikke få lov å til å sette på noen bedre felger enn di stygge greiene som står på mr2 gts'n??

skjønner ikke hvorfor ikke polyphony ikke bare beholdt alle di geniale tingene som di kom med i 3'ern, og bare forbedra resten, men måtte innføre detta IDIOTISKE standar og premium bullshitt'n... ÆSJ!!

menmen, ganske artig med Buick Special med nesten 800hk på bakhjula :P
Helt enig, det finnes styling til >nesten< ALLE bilene som er laget, kunne de ikke hatt en person som satt å modda disse på bilene imens de laga spillet og i ettertid fortsatt og gitt ut patcher? nei oppskrytt spill!
Dirt3 kommer jeg garantert til å kjøpe, mye pga gymnaka (eller hva den heter)! :p
 #379855  av atledreier

Jeg har en 3S-GTE. Vil gjerne ha en 3S-GE istedet for. Må være original, eller med biter som kan plukkes av.

PSN: atledreier
 #380146  av magnesmurf

Har fått litt for mange biler på spillet. Har to stk av noen osv.

Ønsker derfor å bytte bort litt biler:

En fulltrimmet ferrari 430 scuderia. Frem til 10\2 finnes det et race på seasonal events, som er veldig enkelt å vinne med denne bilen. Premien er en million cr! Racet er på monza banen og er kun tilgjenglig med ferrari 430 scuderia. Kjøpte bilen kun for å vinne dette racet.

Har også to stk ford rs200 rally car, så bytter bort den ene.
Er vel en av de rallybilene på spillet med best hk til vekt tall. 408hk utrimmet til 980kg.

Ønsker å bytte bort disse bilene mot andre ting av interesse.
Er først og fremst ute etter en audi ur quattro, samt alle gamle biler som nærmer seg eller er veteran biler.
Hvis noen har noe som går styggfælt som de vil bli kvitt er også det aktuelt..

Kom med forslag..
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 34