TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380364  av ArildM

Kanskje jeg endelig kan få spilt litt GT4 og GT5, aldri prøvd 8)
 #380366  av ArildM

Da har jeg litt å holde på med om jeg går lei av iRacing noen gang forstår jeg 8)
 #380369  av celicat23

ArildM skrev:Blæh, skal jeg ha meg konsoll blir det Sega Megadrive! Gjerne med komplett samling med Sonic, trenger faen ikke noe annet :D
Gi meg en dreamcast med ready to rumble, sega rally, og så var det ett kjøre spill med skikkelig høye hopp og du kjørte ned i noen daler og greier... Husker faen ikke hva det heter, men det er var drit kult... Anyways - Gi meg de så skal jeg kose meg å være nostalgisk i minst 1 times tid før jeg innser at alt er bedre nå :lol:
 #380377  av inzane2012

celicat23 skrev:
ArildM skrev:Blæh, skal jeg ha meg konsoll blir det Sega Megadrive! Gjerne med komplett samling med Sonic, trenger faen ikke noe annet :D
Gi meg en dreamcast med ready to rumble, sega rally, og så var det ett kjøre spill med skikkelig høye hopp og du kjørte ned i noen daler og greier... Husker faen ikke hva det heter, men det er var drit kult... Anyways - Gi meg de så skal jeg kose meg å være nostalgisk i minst 1 times tid før jeg innser at alt er bedre nå :lol:
dreamcast ja, det var tider det :) herregud for ei maskin det var :P hehe
men gamecube var jo ikke så gale da :P
 #380384  av ArildM

Anyways - Gi meg de så skal jeg kose meg å være nostalgisk i minst 1 times tid før jeg innser at alt er bedre nå :lol:
Hehe, kanskje du er inne på noe der ja :lol:
 #380395  av celicat23

ArildM skrev:
Anyways - Gi meg de så skal jeg kose meg å være nostalgisk i minst 1 times tid før jeg innser at alt er bedre nå :lol:
Hehe, kanskje du er inne på noe der ja :lol:
Koblet opp playstation 2 og orginale x-box'en en stund etter at jeg fikk PS3 + 360, og.. ja.. Hva skal man si? Det var ikke veldig lenge det var koblet til tv'n før det ble permanent ryddet bort :D Det blir som med M.A.M.E, commodore 64 og amiga emulatorer.. Du prøver det litt, og når værste nostalgien gir seg så pakker du det vekk igjen.
 #380416  av ArildM

Sant nok ;) Men hærligheten er jo at en slik konsoll kan du se på som et investeringsobjekt som bare kommer til å øke i verdi, så om du pakker det bort så gjør det faktisk ingenting 8)

Her er forresten litt kveldsunderholdning (film/dokumentar): http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206152
 #380496  av Drafter

inzane2012 skrev:nesj, du får jo en knall god sonefri bluray spiller med støtte for 3D avspilling... det har ikkje xbox'n vettu :) kraftigere prosessor og skjermkort er det og, samt en mye bedre multimedia stasjon :)
kan jo like greit kjøpe en blu-ray SPILLER da, og ikke ps3..
de fleste som kjøper seg det er jo gjerne for å spille, noe xbox egner seg 10x bedre til!
i hvert fall online..

edit: arild.. gammal spill konspoll med nostalgisk verdi???
vil ikke akkurat si nintendo 64'n min og den spillkonsollen før der igjen som det kun var mario bros på har så ille stor verdi :lol:
selvom det funker enda! noe jeg tviler på at xboxen gjør om 10 år.......
Sist redigert av Drafter den 08 feb 2011 20:02, redigert 1 gang totalt.
 #380497  av mr2storbrua

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:nesj, du får jo en knall god sonefri bluray spiller med støtte for 3D avspilling... det har ikkje xbox'n vettu :) kraftigere prosessor og skjermkort er det og, samt en mye bedre multimedia stasjon :)
Du finner aldri en så god BD-spiller som PS3 til den prisen...
Drafter skrev:de fleste som kjøper seg det er jo gjerne for å spille, noe xbox egner seg 10x bedre til!
:roll: Du om det :roll:
 #380498  av Drafter

mr2storbrua skrev:
Drafter skrev:
Drafter skrev:de fleste som kjøper seg det er jo gjerne for å spille, noe xbox egner seg 10x bedre til!
du om det?
har du i det hele tatt prøvd ps3 online? :roll: .. (rææv)
betaler heller 50 i mnd'en for å slippe konstant lagging og bedre servere :)
+ xbox kontroll komforten : )
 #380521  av chris

mr2storbrua skrev:
Drafter skrev:
Noen som ikke helt har skjønt det her ser jeg. PS3'en er utstyrt med en utrolig god BD spiller, og den er velkjent for god lydkvalitet attpåtil. I tillegg er den veldig veldig VELDIG rask å starte opp kontra mange BD spillere på markedet, pluss at den er lett oppgraderbar. F.eks. kom det en liten oppdatering som gjorde at PS3 plutselig støttet 3D. Når man kombinerer BD spilleren med mediasenter og spillmaskin av beste sort (nei, XBOX stinker i sammenligning, og spesielt liker jeg ikke kontrolleren til XBOX), samt at fjernkontroll faktisk er bluetooth (man slipper å peke - yay :D), så kan den ikke engang sammenlignes med verken XBOX, eller en vanlig BDspiller. Hva i huleste skal man med en BD spiller når man har PS3 - DET er spørsmålet
Ikke minst, PS3'en (i hvert fall min) er helt stillegående, hører ikke antydning til støy engang, og harddisken var ekstremt lett å bytte ut til en 500gb. :D

;)
 #380522  av celicat23

Angående støy så bråker faktisk ps3'n mer enn nye x-box slim'en gjør :) Uansett så er det bare å kjøpe begge to og bli ferdig med det. X-box som spillmaskin, og ps3 hovedsaklig for bluray + de få bra tittelene som er ps3 eksklusive.

Og denne er nå sendt til meg fra usa, så da håper jeg spill opplevelsen blir mye bedre med ps3'n:

HATER orginale ps3 kontrollen.
  • 1
  • 675
  • 676
  • 677
  • 678
  • 679
  • 1174