Håper du går for beams! Slik litt fler har gjort det før meg
Eneste store problemet er at det kan være noe skummelt å kjøpe motor synest jeg hvertfall. Vet jo aldri om du blir lurt, å da er helvette løs

Deler er vell ikke noe problem å oppdrive, er jo mange deler som er lik fra blakctop å eldre 3sge motorer
Er jo ganske mange som kjører rundt med beams, å egne forum på mr2oc blant annet så hjelp til deler er det alltids å få! Såg en diskusjon på mr2oc om beams vs 3sgte, å mange som har eid begge deler synst at beams var den motoren som passet best til mr2. Turtall villig og akser veldig bra. Slipper å sitte å vente på turbo, slipper like mye vedlikehold og er mindre ting som kan gå galt i en NA motor.
Med litt modding tror jeg en beams kan dra fra en org 3sgte 2.gen på en 400m.
Åsså er jo det det med at om man blir stoppet i teknisk kan ikke de sie noe, er jo en orginal NA motor. Om det blir krise er jo det bare å si at toppen er lakkert, tror ikke BT har noe peiling på beams vs en eldre 3sge. Motorene blir bare billigere å billigere å et bra eksemplar går lett for 15 000
Kan egon i danmark skaffe beams? Noen i norden som kan fikse dette? Litt risky å kjøpe fra en jdm sjappe fra ebay synst jeg pga fraktavstander og frakttid om noe ikke skulle stemme..