TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #381498  av inzane2012

åherregud så mett jeg er nå! hatt den beste middagen siden jula :)
ovnsstekt ytrefilèt som har stått og godgjortseg i oven i over 2 timer til den var rosa og lekker i midten med sånne noisettets og bernaise saus :)
 #381504  av inzane2012

ArildM skrev:Mmmm det hørtes jævla godt ut jo! :mrgreen:
det kan eg love deg at det var og :) kjøpte ett sånt stykke på nesten 800gram som jeg svidde litt i steikepanne før jeg la den i oven og lot den stå og kose seg der, var så mør at den nesten smeltet på tunga :)
 #381507  av Drafter

inzane2012 skrev:
det kan eg love deg at det var og :) kjøpte ett sånt stykke på nesten 800gram som jeg svidde litt i steikepanne før jeg la den i oven og lot den stå og kose seg der, var så mør at den nesten smeltet på tunga :)
edndelig fått deg litt mørt kjøtt nå nicolay
 #381514  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:
edndelig fått deg litt mørt kjøtt nå nicolay
hehe, ja det kan du si ;) haha
 #381585  av mr2storbrua

Drafter skrev:
celicat23 skrev:
mr2storbrua skrev:NÃ¥ er Top Gear episode 5 lagt ut for nedlasting :D
Hu som er gjest er jo drømme dama!!
hva heter ho? bilde?
Det var ho som er med i den nye filmen med nicolas cage, angry driving eller no hette den...
Dette var forøvrig denne episoden hvor de var i norge for å teste nytt brøyteutstyr :wink:
  • 1
  • 682
  • 683
  • 684
  • 685
  • 686
  • 1174