ja, du vet hva dem sier... Lediggang er roten til alt ondt! og det er virkelig den "bilen" der ett bevis på 

Fortune Favors The Brave
ArildM skrev:Mmmm det hørtes jævla godt ut jo!det kan eg love deg at det var og
inzane2012 skrev:edndelig fått deg litt mørt kjøtt nå nicolayArildM skrev:Mmmm det hørtes jævla godt ut jo!det kan eg love deg at det var ogkjøpte ett sånt stykke på nesten 800gram som jeg svidde litt i steikepanne før jeg la den i oven og lot den stå og kose seg der, var så mør at den nesten smeltet på tunga
Drafter skrev:hehe, ja det kan du siinzane2012 skrev:edndelig fått deg litt mørt kjøtt nå nicolayArildM skrev:Mmmm det hørtes jævla godt ut jo!det kan eg love deg at det var ogkjøpte ett sånt stykke på nesten 800gram som jeg svidde litt i steikepanne før jeg la den i oven og lot den stå og kose seg der, var så mør at den nesten smeltet på tunga
celicat23 skrev:Genialt.. Irritere skrikerunger på call of duty:stakkars guttungen blir jo helt fortvila...
hahahahaha
mr2storbrua skrev:Nå er Top Gear episode 5 lagt ut for nedlastingHu som er gjest er jo drømme dama!!
celicat23 skrev:hva heter ho? bilde?mr2storbrua skrev:Nå er Top Gear episode 5 lagt ut for nedlastingHu som er gjest er jo drømme dama!!
Drafter skrev:Det var ho som er med i den nye filmen med nicolas cage, angry driving eller no hette den...celicat23 skrev:hva heter ho? bilde?mr2storbrua skrev:Nå er Top Gear episode 5 lagt ut for nedlastingHu som er gjest er jo drømme dama!!