TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AngÃ¥ende Supramannen.com

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#38146  av CelicaTurbo

det er jo også noe snodig at han får så mye støtte av sine medlemmer? De må virkelig forgude ham, kanskje jeg skulle ha prøvd noe slikt som President i TS-OGN? :)

..men, bør vel egentlig være forsiktig å uttale meg om slike saker på generell basis, men jeg håper vi slipper unna en del slik personhets og fordømmelse som kommer til syne i den diskusjonen der (da tenker jeg på dem andre medlemmene så klart, ikke Supramannen) :?

#38150  av sindrejl

"Rikard beter sig som en riktig barnunge till och från, därför är han bannad tills vidare. Med hopp om att komma tillbaka som en bättre människa"

Popularitet har gått ham til hodet :)

#38166  av CelicaTurbo

jeje, la oss håpe at han eller noen av hans disipler ikke kommer hit og oppdager denne diskusjonen da,. det kan fort bli en "interessant" opplevelse :)

#38204  av @lpher

Du er inne på noe der ja... :)

@lpher

#38217  av chris

Kanskje derfor vi ikke burde diskutere enkeltpersoner på denne måten. Trådene blir jo tross alt liggende i databasen her..

#38219  av CelicaTurbo

vel, i det minste omhandler vel diskusjonen vår i hovedsak hvordan diskusjonen pågår på dette andre forumet, og det er vel mindre viktig hvem som står bak :)

men du har et poeng.. så diskusjonen er nå låst..