Haakon943 skrev:Hmm, dette skjer også med biler uten AC, men det går over når bilen begynner å bli varm..
Du kan jo prøve å åpne det ene vinduet litt, noen få cm burde holde, og da burde duggen begunne å forsvine.
Vet ikke hvorfor det skjer med en gang du slår av AC'en, men det kan være pga. fuktigheten du puster ut. 
Hjelper litt å åpne vindu men ikke nevneverdig. Har opplevd dugg på andre biler også. Spesielt når det er kuldegrader ute og man skrur på varmeapparatet på fult. Varm luft på kald rute skaper dugg. Men Dette forekommer når bilen allerede er varm. Kan ha kjørt i 20 min, skrur av AC og 2 min senere så er alle rutene dugget ned. Akkurat som om man skulle kjørt med inneluft i lang tid. Skulle nesten tro noe var tett og det ikke kom inn friskluft uten at AC stod på.
AC tørker jo ogås ut luften. Men siden jeg aldri har opplevd så voldsom dugging (og så fort) på andre biler så gjør det at jeg er ganske sikker på at det må være noe som ikke er som det skal.
Har ikke så inngående kunnskap om AC systemet at jeg umiddelbart kan si at "Aha! det er sikkert DET som gjør det" heller. :\
Merk at det er klima anlegg på denne bilen, ikke bare AC. Prinsippet er vel i stor grad det samme. ECO knappen kobler bare ut AC kompresosren.