Må inn å vise bilen på BT etter å ha blitt stoppet i teknisk.
I den anledning lurer jeg på om en bc (elektronisk boost controller) gjør utslag på en co måking?
Vil tro den ikke gjør det, da den først "slår inn" når turboen lader, noe den ikke gjør på tomgang under en co måling.
Men spørs vel om det lønner seg å ta den ut lell, mtp at de skal se i motorrommet?
Er en HKS EVC-S det er snakk om, og fikk god hjelp å montere den, så vet ikke helt hvordan jeg skal sette den tilbake til orginal tilstand. Hadde det vært mekanisk, så hadde det vært en lettere sak
Må jeg koble ut elektronikken? eller trenger jeg kun å sette tilbake slangene der de sto i utgangsp...?
I den anledning lurer jeg på om en bc (elektronisk boost controller) gjør utslag på en co måking?
Vil tro den ikke gjør det, da den først "slår inn" når turboen lader, noe den ikke gjør på tomgang under en co måling.
Men spørs vel om det lønner seg å ta den ut lell, mtp at de skal se i motorrommet?
Er en HKS EVC-S det er snakk om, og fikk god hjelp å montere den, så vet ikke helt hvordan jeg skal sette den tilbake til orginal tilstand. Hadde det vært mekanisk, så hadde det vært en lettere sak

JDM Toyota Mr2 Turbo 92
Astra 17 Tdi stv
X- Toyota Mr2 AW11 87
X- Toyota Mr2 GTI 90
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 86
En hel masse Tysker ræl
Astra 17 Tdi stv
X- Toyota Mr2 AW11 87
X- Toyota Mr2 GTI 90
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 86
En hel masse Tysker ræl