TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BC utslag pÃ¥ co?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #383571  av predator

Oki, jeg har en liten "knekk" på siliconslangen som går fra Lurtfilteret til turbo. (Skiftet ut det orginale røret med siliconslange hele veien)
Kansje det kan ha noe med høy co å gjøre? Den er jo ikke knekt slik at det ikke kommer noe luft igjennom, men man ser tydelig en knekk der. Luftfilteret skulla vært bytta for ei stund siden.
Men da dukker jo det første problemet opp :roll: De selger jo ikke slike filter her i byen, bortsett fra bilextra / biltema etc. Men de er vel ikke bra?

Og, når man stiller tenning på 3s-gte, var det ikke noen punkter i diagniseboksen som skulla kortsluttes? (evt hvilke) også 10 grader fortenning?
 #383574  av predator

Oki :) Takker for hjelpa. Da skal jeg skifte plugger, stille tenning og ordne den knekken før mandag :D
 #383592  av FireWalk

predator skrev:Oki, oppdaget i går at den har begynt å bli litt slarkete iforhold til innstillingene også. Har stilt den inn , slik at den ikke skal gå over 0,9bar. Men da jeg gasset litt i går, ladet den faktisk 1,13 bar.
MÃ¥ se litt i manualen igjen tror jeg ja :)
Det finjusterer du og kompenserer for med "offset" funksjonen. :)
 #383675  av predator

FireWalk skrev:
predator skrev:Oki, oppdaget i går at den har begynt å bli litt slarkete iforhold til innstillingene også. Har stilt den inn , slik at den ikke skal gå over 0,9bar. Men da jeg gasset litt i går, ladet den faktisk 1,13 bar.
MÃ¥ se litt i manualen igjen tror jeg ja :)
Det finjusterer du og kompenserer for med "offset" funksjonen. :)
Ahh, oki :)
MÃ… ta fram bruksanvisninga snarest da .. :lol:
 #383676  av predator

Har MR2 orginalt 2 catter? en på dp og en på b-pipe?
Evt, har lagt merke til at noen firmaer kjører slik racecat , jeg har jo den orginale catten på dpen, men ingen på b-pipe.
Får man kjøpt en cat som passer på HKS Silent Hipower anlegget? (Bytte ut den HKS b-pipe med ett rør med cat)